۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۰۴

معاون استاندار اردبیل:

مقاومت در برابر مبارزه با قاچاق مقبول نیست

مقاومت در برابر مبارزه با قاچاق مقبول نیست

اردبیل- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: هدف از جلوگیری از قاچاق عاقبت بخیری جامعه است که باید در این راستا نظارت پذیری ها تقویت شده و مقاومتی مشاهده نشود.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا قاسمیان صبح یکشنبه در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در اردبیل اظهار کرد: لینک سامانه‌های دستگاه‌ها برای تبادل اطلاعات و نظارت بهتر ضروری است که در این زمینه همکاری و تعامل مشترک دستگاه‌های دخیل لازم به نظر می‌رسد.

وی با تاکید بر تقویت نظارت‌ها از سوی دستگاه‌های مرتبط در راستای پیشگیری از وقوع قاچاق خاطرنشان کرد: در این خصوص لازم است گروهی صلاحیت دار انتخاب و فهرست سامانه‌های مورد نیاز استخراج و پژوهش شده و قابلیت سامانه‌ها در راستای بهره مندی برای مبارزه با قاچاق احصا شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل بیان کرد: همچنین در حوزه دستگاه‌های مرتبط در راستای مبارزه با قاچاق و عرضه خارج از شبکه لازم است تصمیمات درست برای نظارت اتخاذ و اجرایی شود.

قاسمیان گفت: هدف از جلوگیری از قاچاق عاقبت بخیری جامعه بوده و باید در این راستا نظارت پذیری ها نیز تقویت شده و مقاومتی در این خصوص نباید وجود داشته باشد.

وی با اشاره به نظارت‌های انجام گرفته در خصوص جلوگیری از قاچاق دارو افزود: با توجه به اهمیت داروهای خاص در حوزه سلامت جامعه بر استمرار نظارت‌ها با قوت بیشتر ضروری است.

کد خبر 5924513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha