۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۴۴

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان:

اراضی لیل‌آباد در غرب شهر زنجان مشکل مسکن را حل می‌کند

اراضی لیل‌آباد در غرب شهر زنجان مشکل مسکن را حل می‌کند

زنجان-مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: با استفاده ازظرفیت اراضی لیل‌آباد برای تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن در شهر زنجان، بسیاری از مشکلات این حوزه مرتفع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، اصغر اسماعیلی ظهر یکشنبه در جلسه کارگروه امور زیربنایی استان، اظهار کرد: در این جلسه ملاک عمل ما در توسعه شهر زنجان، رفع مشکلات مربوط به حوزه مسکن در این منطقه است.

وی تصریح کرد: با کمک مدیریت استان، سرمایه‌ای در اختیار داریم که با تکیه بر آن می‌توانیم بخش قابل توجهی از مشکلات حوزه مسکن را حل کنیم، به همین خاطر باید از این فرصت به خوبی استفاده شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان ادامه داد: این اداره‌کل برای توسعه شهری در غرب شهر زنجان از همه ظرفیت‌ها و فرصت‌ها استفاده می‌کند؛ چرا که این منطقه قابلیت‌های بسیار زیادی در بخش‌های مختلف دارد، به همین خاطر معتقدیم با استفاده از ظرفیت اراضی لیل‌آباد برای تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن در شهر زنجان بسیاری از مشکلات این حوزه حل می‌شود.

اسماعیلی یادآور شد: خوشبختانه با تلاش‌های شبانه‌روزی نماینده عالی دولت در استان و مجموعه اداره‌کل راه و شهرسازی استان، از اراضی تازه الحاق شده لیل‌آباد برای تامین زمین و اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن استفاده خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: با وجود این محدوده، دیگر کمبود و مشکلی در تامین زمین مورد نیاز برای طرح نهضت ملی مسکن در زنجان نخواهیم داشت و بخشی از نیاز در حوزه مسکن که مربوط به تامین زمین بود با الحاق محدوده ۱۰۰۰ هکتاری اراضی لیل‌آباد، مرتفع می‌شود.

کد خبر 5924658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha