۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۳۲

به مناسبت یوم‌الله ۱۳ آبان؛

مسابقه «استکبارستیزی» در جهاد دانشگاهی اربیل برگزار می‌شود

مسابقه «استکبارستیزی» در جهاد دانشگاهی اربیل برگزار می‌شود

اردبیل- سرپرست جهاد دانشگاهی استان اردبیل گفت: به مناسبت گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، مسابقه پیامکی «استکبارستیزی» در جهاد دانشگاهی استان اربیل برگزار می‌شود .

حسام رسولی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: به همت معاونت فرهنگی و مدیریت انتشارات جهاد دانشگاهی استان اردبیل مسابقه پیامکی با عنوان «استکبارستیزی» به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار و با هدف مطالعه نقطه نظرات مقام معظم رهبری به عنوان منشور راهگشای معرفت، ایمان، آزادگی و استقلال درباره روحیه استکبارستیزی و انگیزه مقابله ملت ایران با دشمنان جهانی از جمله آمریکا و اسرائیل برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این مسابقه از مجموعه بیانات مقام معظم رهبری که توسط پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.ir منتشر شده برگزار می‌شود، تصریح کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه تا تاریخ ۱۳ آبان ماه فرصت دارند به آدرس، https: / /ardebil.acecr.ac.ir / fa / download مراجعه کنند.

سرپرست جهاد دانشگاهی استان اردبیل گفت: شرکت‌کنندگان پس از مطالعه محتوای ارائه شده، پاسخ‌های خود را به صورت عدد هشت رقمی همراه با نام و نام خانوادگی به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۱۶۲ ارسال کنند.

رسولی افزود: به سه نفر از همکاران جهاد دانشگاهی استان اردبیل که به سوالات پاسخ درست ارائه کرده باشند، جوایزی تقدیم خواهد شد در صورتی که تعداد پاسخ‌دهندگان درست از سه نفر بیشتر باشد، برگزیدگان از طریق قرعه‌کشی انتخاب می‌شوند.

کد خبر 5925549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha