۹ آبان ۱۴۰۲، ۸:۵۰

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

اولویت تبلیغ در حوزه دانش آموزی/سوالات ذهن نوجوانان را بشناسیم

اولویت تبلیغ در حوزه دانش آموزی/سوالات ذهن نوجوانان را بشناسیم

بیرجند- مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اولویت تبلیغ در حوزه دانش آموزی گفت: باید سوالات ذهن نوجوانان را بشناسیم و برای آن تولید محتوا داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حجت سالاری مکی، صبح سه شنبه در گردهمایی ائمه جمعات مدارس با موضوع جهاد تببین اظهارکرد: کار جهاد تبیین را باید از عرصه دانش آموزی و مدارس شروع کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: یکی از مصوبات شورای اقامه نماز که چند روز پیش برگزار شد شناسایی فعالان در عرصه تبلیغ در مدارس و ائمه جماعات در آموزشگاه‌ها و تجلیل از آنان است که برای ما نیز از اهمیت فوق العاده ای دارد.

سالاری مکی با تأکید بر اینکه باید جوایزی در اختیار ائمه جماعت مدارس قرار گیرد تا در مدارس مورد استقاده قرار گیرد، ادامه داد: برگزاری دوره‌های ۱۵ ساعته دانش افزایی را نیز برای مبلغان برادر و خواهر مد نظر قرار دارد.

وی خطاب به مبلغان فعال در مدارس افزود: یکی از مسائل بسیار مهمی که باید مورد بررسی قرار گیرد این است که پرتکرارترین سوالی که دانش آموزان از اول مهر از شما پرسیده‌اند چه بوده که این موضوع در شناسایی دغدغه‌های دانش آموزان از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی ادامه داد: وقتی که این سوال را شناختیم برای پاسخ به آن می‌توانیم نسبت به تولید محتوا در فضای حقیقی و مجازی اقدام کنیم.

سالاری مکی با اشاره به حدیثی از امام علی (ع) که فرزندانتان را برای زمانه‌ای غیر از زمان خودتان تربیت کنید، بیان کرد: این مؤلفه‌ها را در تربیت دینی و جهادی مد نظر قرار دهیم.

وی با اشاره به پویش «حریفتم منم» با محوریت مبارزه با صهیونیست و حمایت از غزه، یادآور شد: علاقمندان برای شرکت در این پویش می‌توانند به شماره ۳۰۰۰۲۱۲ پیامک ارسال کنند و اعلام آمادگی برای حضور در غزه داشته باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه از مبلغان عزیز درخواست تبلیغ برای پویش «حریفت منم» را داریم، گفت: کمترین کار ما در حمایت از فلسطین و عزه مظلوم شرکت در همین پویش است.

کد خبر 5926179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha