۹ آبان ۱۴۰۲، ۸:۵۱

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی تاکید کرد؛

استفاده از راه‌حل های نخبگان برای حل مشکلات خراسان جنوبی

استفاده از راه‌حل های نخبگان برای حل مشکلات خراسان جنوبی

بیرجند-فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: پژوهشگران، محققان و صاحبان علم و دانش هر منطقه از کشور مشکلات آن استان را بهتر می‌دانند و می‌توانند برای رفع آن راه حل ارائه دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد رضا مهدوی دوشنبه شب در دیدار با رئیس، معاونین و اعضای هیئت علمی دانشگاه صنعتی بیرجند بر لزوم استفاده عملی و میدانی از علوم و تحقیقات در راستای رفع مشکلات و مسائل استان و کشور تاکید و بیان کرد: دانشگاه اتاق فکر و مبدا حل مشکلات است.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی افزود: پژوهشگران، محققان و صاحبان علم و دانش هر منطقه از کشور مشکلات آن استان را بهتر می‌دانند و می‌توانند برای رفع آن راه حل ارائه دهند.

مهدوی با بیان اینکه کمبود اعتبار نمی‌تواند مانع از تحقیق و شکوفایی استعداد نخبگان و محققان دانشگاهی شود، گفت: امروز صنعت، اقتصاد و تجارت کشور باید در دسترس و در اختیار افراد متخصص قرار داشته باشد.

وی به بر برخی سوء مدیریت‌ها در بدنه اجرایی کشور اشاره کرد و گفت: دانشگاه می‌تواند با استقرار ایده‌های خود این مشکلات را رفع کرده و ایجاد اشتغال و امید آفرینی کند.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) بر وجود سرمایه‌های پراکنده در خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: وجود یک محور واحد برای مدیریت و اقتصادهای ریز و درشت موجود لازم و ضروری است و اینگونه می‌توان از این ظرفیت‌ها و استعدادها استفاده کرد.

ویافزود: باید ظرفیت‌ها و استعدادها را شناخت و با توکل به خدا و امید؛ مشکلات را رفع و رو به جلو حرکت کرد.

سردار مهدوی با بیان اینکه، رهبر معظم انقلاب بر جذب حداکثری افراد در بدنه انقلاب اسلامی تاکید دارند، گفت: قطعاً با اتحاد و همدلی یکدیگر می‌توان مشکلات کشور را رفع کنیم و بدخواهان و معاندان را ناامید کنیم.

کد خبر 5926187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha