۹ آبان ۱۴۰۲، ۹:۴۰

معاون سیاسی و امنیتی استاندارقزوین:

تشکل‌های مردمی مشاوران امین برای دولت هستند

تشکل‌های مردمی مشاوران امین برای دولت هستند

قزوین- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: سازمان‌های مردم نهاد و تشکل‌ها ظرفیت خوبی دارند که می‌توانند به عنوان مشاوران امین دولت را در انجام امور یاری کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس کاظمی در نشست هم اندیشی تشکل‌های استان قزوین با معاون مشارکت‌های اجتماعی سازمان امور اجتماعی کشور که در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، تصریح کرد: سازمان‌های مردم‌نهاد و تشکل‌ها ظرفیت خوبی دارند که می‌توان از آن‌ها به عنوان مشاورانی امین و هیئت‌های اندیشه ورز دستگاه‌هایی که در موضوع تخصصی فعال هستند، استفاده کرد.

وی افزود: استفاده از این ظرفیت باعث می‌شود که موانع شناسایی و برطرف شود، در واقع تشکل‌ها براساس موضوع فعالیت می‌توانند نقش مشورتی داشته باشند و جاهایی که نیاز به نقد و اصلاح امور است می‌توان مقدمات را فراهم کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین اظهار کرد: ما در تلاش هستیم که فضایی را در اختیار تشکل‌ها قرار دهیم، اختصاص فضا به تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد در این دولت مورد اهتمام جدی است، باید در هر شهر و شهرستان فضا و سامانه‌هایی برای استقرار و بهره‌مندی تشکل‌ها وجود داشته باشد و به صورت عمومی در اختیار آن‌ها قرار بگیرد.

وی یادآور شد: تأکید و رویکرد اصلی ما این است که خودمان را در معرض نقطه‌نظر تشکل‌ها قرار دهیم، در همین راستا نیز نشست‌ها و دوره‌های آموزشی مختلفی برگزار می‌کنیم تا ارتباطات و تعامل تنگاتنگ به وجود بیاید و از تشریفات فاصله بگیریم، دغدغه‌ها به طرح اقدام تبدیل شود و بهره را جامعه هدف ببرند.

کاظمی با بیان اینکه سهم دولت در حمایت از تشکل‌های مردم نهاد مشخص است، تصریح کرد: ما حاضریم پای کار بیایم و از ظرفیت موجود استفاده کنیم، نگاه ما عملیاتی و کارکردگرا است انتظار داریم شما هم با همین نگاه وارد شوید.

کد خبر 5926279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha