۹ آبان ۱۴۰۲، ۲۲:۴۰

فرمانده انتظامی دامغان:

پاتوق زیر زمینی عرضه غیرمجاز قلیان در دامغان جمع آوری شد

پاتوق زیر زمینی عرضه غیرمجاز قلیان در دامغان جمع آوری شد

دامغان- فرمانده انتظامی دامغان از جمع آوری پاتوق زیر زمینی عرضه غیرمجاز قلیان در این شهرستان خبر داد و گفت : در این ارتباط یک نفر دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی فراجای سمنان، سرهنگ غلامحسین عرب بیان کرد: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت غیرقانونی و فروش قلیان داخل یک واحد مسکونی در یکی از شهرک‌های شهرستان دامغان، بررسی موضوع در دستور کار مأموران کلانتری ۱۱ آزادی قرار گرفت.

وی افزود: در این خصوص مأموران با هماهنگی قضائی به آدرس مورد نظر مراجعه و با انجام تحقیقات میدانی مشخص شد فردی با اجاره یک ملک مسکونی نسبت به ایجاد پاتوق و عرضه قلیان و … اقدام کرده که این عمل علاوه بر مخاطره انداختن سلامت جوانان، باعث سلب آسایش مرده شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دامغان اضافه کرد: با دستگیری فرد خاطی در این پاتوق، تعداد زیادی قلیان و تجهیزات مربوطه به همراه مدارکی دال بر فعالیت تجاری غیر مجاز در محل کشف و برای بررسی بیشتر به کلانتری منتقل شد.

عرب در پایان گفت: گرایش جوانان و نوجوانان به سمت سیگار و قلیان دروازه ورود به پدیده شوم اعتیاد است که این موضوع اکثر موارد به دور از اطلاع والدین صورت گرفته و خانواده‌ها از ارتباط فرزندان خود با این معضلات اطلاع ندارند.

کد خبر 5927077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha