۹ آبان ۱۴۰۲، ۲۳:۱۳

معاون استاندار تهران:

مدیران شهرری برای اجرای پروژه‌ها پیوست پدافند غیرعامل داشته باشند

مدیران شهرری برای اجرای پروژه‌ها پیوست پدافند غیرعامل داشته باشند

ری- فرماندار ویژه ری گفت: مدیران شهرری برای اجرای پروژه‌ها پیوست پدافند غیرعامل داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی باب الحوائجی عصر سه شنبه در همایش تخصصی پدافند کالبدی و حفاظت از زیرساخت که به مناسبت گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل و با حضور فرمانداران و شهرداران استان تهران به میزبانی شهرداری باقرشهر برگزار شد در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل، اظهار کرد: همایش با دعوت از مسئولین استان تهران در باقرشهر برگزار شد و مسائل و موضوعات مصونیت آفرین در راستای مدیریت پایدار در جهت حفظ جان مردم و زیرساخت‌ها و استفاده از تمامی امکانات در حوادث مترقبه مطرح شد.

باب الحوائجی افزود: پدافند غیرعامل مصونیت سازی می‌کند و آمادگی مسئولان را در مقابله با مخاطرات تقویت می‌کند تا مردم چالش‌های کمتری را تجربه کنند.

وی در ادامه گفت: از تمامی مدیران شهرستان ری درخواست داریم برای اجرای پروژه‌ها حتماً پیوست پدافند غیرعامل را لحاظ کنند تا در زمان روبرویی با مخاطرات کمترین خسارت‌ها را شاهد باشیم.

فرماندار ویژه شهرستان ری در پایان خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم تا با آموزش‌های لازم در زمینه مواجه و مقابله با مخاطرات عملکرد قابل قبولی داشته باشیم و طرح جامع مدیریت بحران در سطح شهرستان ری در حال اجراست تا در صورت بروز مخاطرات قاطع و با قوت آماده خدمات‌رسانی باشیم.

کد خبر 5927095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha