۱۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۰۲

کاظمی:

دفترچه تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی دبیری به زودی منتشر می‌شود

دفترچه تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی دبیری به زودی منتشر می‌شود

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش از انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت آزمون دبیری و هنرآموزی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد مهدی کاظمی با انتشار پیامی در ویراستی نوشت: با توجه به پیام‌ها و درخواست‌های مکرر داوطلبان در مورد تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی دبیری و هنرآموز، بنابر هماهنگی‌های انجام شده و پیگیری‌ها در هفته‌های گذشته، به‌زودی دفترچه تکمیل ظرفیت منتشر خواهد شد.

وی در مورد رسیدگی به اعتراض‌ها، افزود: با تشکیل تیم‌هایی از ارزیابان حرفه‌ای مرحله قبل، رسیدگی به اعتراض‌ها انجام خواهد گرفت و همه درخواست‌های ثبت شده رسیدگی و نتیجه اعلام می‌شود.

کد خبر 5927286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
      5 1
      سلام تک ظرفیتی شهرها رو افزایش بید
    • ناشناس IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
      7 1
      لطفاً از کارنامه قرمزا که ترازشون بالا بود هم استفاده کنید.. عمرمون پای آزمون هدر رفت .. به ما جوانها فرصت شغلی بدید. امتیاز تاهل و فرزند واسه من لحاظ نشده بود .. تورو خدا به فکر ما جوانان باشید
    • کارشناس مهندسی IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
      4 1
      منم کارنامه قرمزی هستم که خیلی امتیازم نزدیک قبولی هست شاید با یک یا دو تست درست دیگر کار تموم بود .سهمیه ایثارگری اعمال نشده و نتیجه ی اعتراض برای من نوشتند در دفترچه دبیر کاروفناوری شهر اصفهان ایثارگری زیر ۲۵ درصد نمیخوایم .رشته ی من مهندسی صنایع هست و من میتونم ریاضی و سایر دروس رو هم تدریس کنم
    • زهرا IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
      1 1
      سلام من را برای تکمیل ظرفیت راهنمایی کنید من نمره ام ۶۳۰ بوده و در شهری که انتخاب کردم قبول نشدم ، در صورتیکه بعضی از دوستانم با نمره ۴۸۰ و ۵۲۰ در شهر. های دیگه قبول شدن . من برای تکمیل ظرفیت چکار کنم.
    • رقیه سعدی IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
      0 0
      من اصلا آزمون شرکت نکرده بودم اما دو مدرکی هستم.میشه یه فرصت هم به ما بدهید. از وقتی که خودم را شناختم عمرم پای مطالعه صرف شده اما تا به امروز هیچ نتیجه ای هم نگرفتم.