۱۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۵۴

سرهنگ شریفی خبر داد؛

کشف ۳ دستگاه موتورسیکلت مسروقه توسط پلیس راهور تهران

کشف ۳ دستگاه موتورسیکلت مسروقه توسط پلیس راهور تهران

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از کشف ۳ دستگاه موتورسیکلت مسروقه توسط پلیس راهور تهران بزرگ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی اصغر شریفی گفت: ساعت ۰۹:۳۰ صبح دیروز در محدوده دو راهی قپان (منطقه ۱۷) در راستای اجرای طرح توقیف موتورسیکلت، عامل منطقه به یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک و پس از بررسی مشخص شد موتورسیکلت دارای سابقه سرقت است که به همراه سارق تحویل عوامل کلانتری مربوطه شد.

وی ادامه داد: همچنین در ساعت ۱۸:۰۰ بعد از ظهر دیروز در مسیر دو راهی صدر تیم گشتی پلیس بزرگراه به یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک و پس از بررسی مشخص شد، موتورسیکلت دارای سابقه سرقت است که به همراه سارق تحویل عوامل کلانتری مربوطه شد.

سرهنگ شریفی افزود: ساعت ۲۰:۱۰ شب گذشته نیز در محدوده میدان فردوسی (منطقه ۶)، تیم گشتی منطقه ۶ پلیس راهور تهران بزرگ به یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک و پس از بررسی مشخص شد موتورسیکلت دارای سابقه سرقت است که به همراه سارق تحویل عوامل کلانتری مربوطه شد.

وی به کشف، موتورسیکلت‌ها و خودروهای سرقتی در سطح معابر اشاره کرد و افزود: با نگاه ویژه و حمایت و پشتیانی صورت گرفته از تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در ماموریت‌ها و در رصدهای شبانه روزی تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در سطح معابر پایتخت خودروها و موتورسیکلت‌های سرقتی نیز کشف و به دست صاحبانشان می‌رسد که آمار روزانه این کشفیات حکایت از تسلط و دقت عمل تیم‌های راهور در این دست جرایم و دستگیری سارقین دارد .

قابل ذکر است در مواردی نیز پلیس راهور با استفاده از قانون به کار گیری سلاح و آموزش‌های تخصصی که دیده این سارقین را زمین گیر و تحویل کلانتری و مراجع ذیربط داده است.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران در پایان اذعان داشت: شهروندان نیز می‌توانند اینگونه موارد را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش و یا به نزدیکترین واحد پلیس اطلاع دهند. رانندگان و شهروندان تهرانی مطلع باشند که تیم‌های پلیس پایتخت با تلاش و پشتکار و با حضور پر رنگ شبانه روزی در جهت ایجاد امنیت و آرامش شهروندان آماده خدمت رسانی هستند.


کد خبر 5927682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمد IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
      0 3
      متأسفانه آمار دروغین مشکلی رو برای مال باختگان مرتفع نمیکنه حدود سه سال پیش موتورم سرقت شده/ هنوز هم برای من جریمه میاد و سارق به راحتی تردد میکنه.