۱۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۷:۰۵

امام جمعه ایلام تاکید کرد؛

لزوم توجه به بحث فرهنگی معرفت افزایی زوار در مرز مهران

لزوم توجه به بحث فرهنگی معرفت افزایی زوار در مرز مهران

ایلام-امام جمعه ایلام بر لزوم توجه به بحث فرهنگی معرفت افزایی زوار در مرز مهران تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار عصر چهارشنبه در مراسم تقدیر از موکب داران ایلامی با اشاره به اینکه برای پذیرایی از زوار اربعین خوب کار شده است، افزود: دستگاه‌های زیادی مثل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خوب پای کار بوده‌اند.

وی افزود: مهمترین نیاز اربعین در استان بحث فرهنگی معرفت افزایی زوار اربعین است که باید تلاش بیشتری در این زمینه صورت گیرد.

حجت الاسلام کریمی تبار اضافه کرد: خیلی فاصله داریم برای اینکه خادمان و زوار اربعین را با معارف حسینی آشنا کنیم.

وی اظهار داشت: آداب زیارت و زیارت با معرفت از مهمترین نیازهای زمان اربعین است که باید جزوی از فعالیت‌های موکب داران قرار گیرد. امام جمعه ایلام بیان کرد: باید فرهنگ خادمین ما افزایش پیدا کند، زمینه نماز جماعت در موکب‌های اربعین باید فعال شود.

وی ادامه داد: یک نفر روحانی باید در کنار هر موکب فعال باشد و نسبت به سوالات شرعی پاسخگوی زوار باشد، چراکه خیلی از زوار دارای پرسش هستند.

حجت الاسلام کریمی تبار افزود: امسال کارهای خوبی در زمینه فرهنگی انجام شد اما کافی نیست و باید این مسئله در سال‌های آینده افزایش پیدا کند.

امام جمعه ایلام گفت: از زحمات همه مردم، مسئولان و نهاده‌های مختلف در راستای خدمات رسانی به زوار اربعین تقدیر و تشکر می‌کنم.

کد خبر 5927877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha