۱۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۹:۰۸

سفیر اسبق ایران در اروپا:

جنایت‌های جنگی رژیم صهیونیستی را باید تاحد امکان تبیین کرد

جنایت‌های جنگی رژیم صهیونیستی را باید تاحد امکان تبیین کرد

بجنورد_ سفیر اسبق ایران در اروپا گفت: انتشار و تبیین جنایات صهیونیست‌ها سبب آگاهی افکار عمومی تحت تأثیر رسانه‌های غربی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر محمدحسن قدیری ابیانه در سخنرانی پس از نماز مغرب و عشا در مسجد امام رضا بجنورد با ارائه تحلیل‌هایی نسبت به شرایط روز منطقه اظهار کرد: اروپا برای اینکه از شر یهودی‌ها خلاص شوند آنها را به فلسطین فرستاد.

سفیر اسبق ایران در اروپا افزود: نقشه صهیونیست‌ها از نیل تا فرات بود تا اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی روندشان متوقف می‌شود.

وی ادامه داد: ۸۵ درصد کسانی در عملیات طوفان الاقصی شرکت داشتند قبلاً تعدادی از عزیزانشان به دست صهیونیست شهید شده بودند و انگیزه زیادی برای جهاد داشتند.

قدیری ابیانه در ادامه خاطرنشان کرد: موشک‌های حماس با ۵۰۰ دلار تولید می‌شود اما صهیونیست‌ها ۵۰ هزار دلار خرج انهدام آنها می‌کنند.

وی همچنین ادامه داد: ابهت اسرائیل و سیستم امنیت اسرائیل شکسته است و از این رو فرودگاه‌هایشان این روزها برای فرار از این سرزمین مملو از جمیعت است.

سفیر اسبق ایران در اروپا همچنین خاطرنشان کرد: جشن گرفتن صهیونیست‌ها بعد از حمله به بیمارستان بیانگر جنایت پیشگی آنهاست و اکنون نهضت جهانی علیه صهیونیست‌ها شکل گرفته است.

وی افزود: جهان بعد از ۱۵ مهر و عملیات طوفان الاقصی، جهانی متفاوت شده است و همه تا حد امکان وظیفه کمک به جبهه مقاومت را داریم.

قدیری ابیانه همچنین تصریح کرد: مشارکت همگانی رسانه‌ای از طریق انتشار و تبیین جنایات صهیونیست‌ها سبب آگاهی افکار عمومی تحت تأثیر رسانه‌های غربی می‌شود.

وی در انتها پیش بینی کرد که در صورت استعفای نتانیاهو سرعت زوال رژیم صهیونیستی تندتر می‌شود.

کد خبر 5927984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha