۱۰ آبان ۱۴۰۲، ۲۱:۱۲

فرماندار شاهرود تاکید کرد؛

نقش ارزنده مراسم نکوداشت مفاخر در زنده نگه داشتن ارزش‌ها

نقش ارزنده مراسم نکوداشت مفاخر در زنده نگه داشتن ارزش‌ها

شاهرود- فرماندار شاهرود با تاکید بر اینکه طی دوره‌های گذشته به تاریخ کشور نامهربانی شده است، گفت: ارزش ها باید با برگزاری مراسم نکوداشت مفاخر زنده نگه داشته شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب جلالی شامگاه چهارشنبه در مراسم کنگره ملی ابن یمین فریومدی به میزبانی سالن پور سینا شاهرود ضمن بیان اینکه نامهربانی‌های بسیاری به تاریخ شده است، ابراز داشت: برای جبران باید توجه خود را به سمت حفظ و اشاعه میراث ملموس، ناملموس و معنوی ببریم.

وی ضمن بیان اینکه در هر جامعه‌ای از جمله در شرق استان سمنان شاهرود و میامی مفاخری هستند که باید شناسانده شوند، افزود: در صورت آگاه سازی وجود این بزرگان، مفاخر و ارزش‌ها قطعاً جوامع به آن افتخار خواهد کرد.

فرماندار شاهرود بابیان اینکه باید کوشید تا از این دست کنگره‌ها بیشتر برگزار شود، ابراز داشت: اجرای کنگره‌های ملی برای دیگر بزرگان این دیار می‌بایست در دستور کار قرار گیرد و برای برگزاری آنها برنامه‌ریزی لازم صورت گیرد.

جلالی ضمن بیان اینکه با برگزاری مراسم مناسب و درخور برای تکریم بزرگان و افراد صاحب نام در شهرستان می‌توان شاهد رقم خوردن اتفاقات زیبا بود، تصریح کرد: با این قبیل اقدامات می‌توان به تاریخ و وجود بزرگان و اندیشه‌های آنها افتخار کرد و بالید.

وی ضمن بیان اینکه باید در زنده نگه داشتن و پاسداشت همه ارزش‌ها تلاش کرد، افزود: باید توجه به تاریخ و بزرگان بیشتر شود که راه آن از گذرگاه دل همین نکوداشت‌ها می‌گذرد.

کد خبر 5928048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha