۱۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۵۰

معاون فرهنگی حوزه هنری انقلاب اسلامی گلستان:

کارگاه با عنوان هولوکاست در گرگان برگزار شد

کارگاه با عنوان هولوکاست در گرگان برگزار شد

گرگان-معاون فرهنگی حوزه هنری انقلاب اسلامی گلستان از برگزاری کارگاه کاریکاتور و ایده پردازی " نسخه اصلی هولوکاست " در گرگان خبر داد.

صالح کاهانی در گفت‌وگو با خبر نگار مهر اظهار کرد: در راستای محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از ملت فلسطین هنرمندان حوزه هنری انقلاب اسلامی گلستان در کنار همه کنشگران و هنرمندان دنیا برنامه‌ای در قالب یک کارگاه کاریکاتور و ایده پردازی " نسخه اصلی هولوکاست " برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این برنامه جزئی از تاریخ دروغین صهیونیستی را به نمایش گذاشت، افزود: هنرمندان گلستانی با تولید آثار کاریکاتور به جنایات و کشتار بی رحمانه مردم غزه و فلسطین پرداخت.

معاون فرهنگی حوزه هنری انقلاب اسلامی گلستان گفت: این برنامه با همت واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری با مسئولیت محمدرضا عباس پور برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه کارگاه کاریکاتور و ایده پردازی " نسخه اصلی هولوکاست "امروز پنجشنبه در حوزه هنری استان برگزار شد، افزود: در این جلسه پیرامون تولید اثر کاریکاتور و ایده پردازی برای واکنش هنرمندانه به این جنایات پرداختند.

کاهانی با بیان اینکه برای شرکت در این کارگاه ۲۰ هنرمند گلستانی اعلام آمادگی کردند، یادآور شد: پیش بینی می‌شود که در روزهای آینده آثار تولید شده در فضای مجازی منتشر شود.

وی یادآور شد: کاریکاتور یکی از اصلی ترین قالب‌هایی بوده که از دوران حملات رژیم صهیونیستی هنرمندان کاریکاتوری در جهان اسلام در سال‌های مختلف به مظلومیت مردم فلسطین پرداختند.

کد خبر 5928392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha