۱۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۲۰

امروز انجام شد؛

برگزاری دومین دادگاه نمادین محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی

برگزاری دومین دادگاه نمادین محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی

دومین دادگاه نمادین محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی امروز ۱۱ آبان ماه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، امروز ۱۱ آبان ماه ۱۴۰۲ دومین دادگاه نمادین محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در دانشگاه آزاد اسلامی با مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه برگزار شد.

سیدعظیم حسینی، رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب گفت: با توجه اینکه در چند روز گذشته جنایات بی سابقه رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه انجام گرفته و ظلم بسیاری به این افراد شده است، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب در کنار همه این عزیزان است و بیانه‌ای برای سازمان ملل و یونسکو ارسال کردیم تا فریادمان را به جهانیان برسانیم.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب اولین مدرسه حقوق دانشگاه آزاد اسلامی را تأسیس کرده و این واحد ۵ هزار دانشجوی حقوق دارد و فعالیت‌های خوبی در بحث حقوق در حال انجام است.

حسینی گفت: امیدواریم روزی این دادگاه نمادین در سرزمین اشغالی و به شکل واقعی برگزار شود.

عبدلیان پور رییس مرکز وکلای قوه قضاییه در ادامه برنامه گفت: اصل برگزاری برنامه برای این است که ان شاالله همه از این جنایت سراپا گوش باشیم؛ در این دادگاه تمام موارد و شکواییه‌هایی که تهیه شده از ۲ فهرست قوی رسانه‌ای و حقوقی است.

وی افزود: امروزه شاهد جنایاتی هستیم که در غزه به وقوع پیوسته، فهرست جنایات صهیونیست‌ها به طوری است که جنایت کاران تاریخ هم چنین جنایتی را به خود ندیده‌اند، جنایاتی که روی همه جنایت کاران جهان را سفید کرده است.

عبدلیان پور گفت: شبکه‌ای از حقوقدانان جهان اسلام را ما پای کار آورده‌ایم از جمله عراق، سوریه، لبنان و… همچنین مستنداتی جمع‌آوری شده برای ارائه به دادگاه، البته به صهیونیست‌ها آنقدر مستندات نشان داده‌اند که دیگر نیاز به کنکاش و ورود زیاد نخواهد داشت و حتماً به نتیجه خوبی خواهیم رسید.

وی ادامه داد: ان شاالله روزی خواهد رسید که دادگاه واقعی رژیم کودک کش صهیونیستی برگزار خواهد شد و حتماً آغاز راه بزرگی برای جامعه حقوقی خواهد بود؛ روزی خواهد رسید که رژیم صهیونیستی پاسخگوی جنایات چندین ساله خود خواهد بود.

کد خبر 5928463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha