۱۱ آبان ۱۴۰۲، ۲۱:۳۳

پیگیری منافع عامه در دستور کار تیم مدیریتی شهرستان تاکستان است

پیگیری منافع عامه در دستور کار تیم مدیریتی شهرستان تاکستان است

قزوین- فرماندار تاکستان گفت: معتمدین، متنفذین و پیکسوتان در شهرستان تاکستان باید با نگاه به منافع عامه در تصمیم گیری ها حضور مؤثر داشته باشند و تیم مدیریتی شهرستان را یاری کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدجمال الدین حسینی فرماندار تاکستان در نشست صمیمی با تعدادی از معتمدین، متنفذین و پیشکسوتان شهرستان تاکستان که با حضور باقری معاون سیاسی فرماندار در فرمانداری تاکستان برگزار شد، تصریح کرد: حل مسائل و چالش‌های شهرستان با بهره‌گیری از تجربه شما پیشکسوتان و معتمدین امکان پذیر است و ما تلاش می‌کنیم جلسات بعدی با حضور افراد بیشتر و در فواصل زمانی مناسب برگزار شود.

وی در ادامه با اشاره به انتخابات پیش‌رو؛ تصریح کرد: معتمدین باید با هوشمندی و درایت بستر لازم برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را فراهم سازند چرا که مشارکت حداکثری مردم، باعث ایجاد پشتوانه در جهت حل مشکلات و ایجاد قدرت رایزنی در مجامع بین المللی خواهد بود.

فرماندار تاکستان بیان کرد: دولت سیزدهم در حوزه‌های مختلف عملکرد خوبی داشته است به طوری که با همه مانع تراشی‌ها دولت با همه توان در عرصه‌های مختلف عمرانی، اقتصادی، سیاسی و توسعه پای کار بوده و به موفقیت‌های زیادی دست یافته است.

حسینی در ادامه تاکید کرد: در دولت سیزدهم اصل بر پیگیری منافع عامه است و ما سعی می‌کنیم در همه شئون آن چیزی که به نفع عموم مردم است را پیگیری کنیم، فلذا معتمدین، متنفذین و پیکسوتان در شهرستان تاکستان باید با نگاه به منافع عامه در تصمیم گیری ها حضور مؤثر داشته باشند و تیم مدیریتی شهرستان را یاری کنند

گفتنی است در این جلسه در خصوص مسائل و چالش‌های پیش‌روی شهرستان از جمله مشکلات مربوط به شرکت‌های خودرویی، آب شرب و آب کشاورزی در سطح شهرستان، معیشت و اقتصاد مردم بحث و تبادل نظر شد.

کد خبر 5928741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha