۱۲ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۲۲

وزیر ارشاد مطرح کرد؛

عزم دولت برای اتمام پروژه های فرهنگی/حرکت بر محور عدالت

عزم دولت برای اتمام پروژه های فرهنگی/حرکت بر محور عدالت

بیرجند- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت:عزم دولت بر این است که در ایام باقیمانده خدمت رسانی پروژه‌هایی که ۴۰ تا ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است را به بهره برداری برساند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی اسماعیلی صبح جمعه در بدو ورود به فرودگاه بیرجند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از مدت‌ها قبل تصمیم به حضور در جمع مردم شریف خراسان جنوبی داشتم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: امیدواریم در این سفر برخی از طرح‌های مهم فرهنگی و هنری استان را از نزدیک بازدید کنیم و همراه مردم شریف بیرجند در راهپیمایی ۱۳ آبان شرکت خواهم کرد.

اسماعیلی با تأکید بر اینکه در ابتدای مسئولیت در فرهنگ و ارشاد ۵۰۰ طرح نیمه تمام فرهنگی و هنری در کشور داشتیم، افزود: از شروع به کار برخی از این طرح‌ها بیش از دو دهه می‌گذشت که با همت در دولت سیزدهم بخشی از آنان در چرخه کار قرار گرفته است.

وی افزود: عزم دولت بر این است که در ایام باقیمانده خدمت رسانی طرح‌ها و پروژه‌هایی که ۴۰ تا ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است را به بهره برداری برساند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه در خراسان جنوبی نیز طرح‌های خوبی در حوزه فرهنگ در دست اقدام است، گفت: جمع بندی از کارهایی که در دوران دوساله باقیمانده باید انجام بدهیم نیز در این سفر خواهیم داشت.

اسماعیلی با بیان اینکه عدالت فرهنگی شعار ما در دولت سیزدهم بوده است، یادآور شد: شخص رئیس جمهور نیز بر این نکته تأکید دارند.

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی محل زندگی بسیاری از مفاخر بوده است، اظهار کرد: اگر تسهیل بیشتری در این منطقه صورت گیرد شاهد ارتقا شاخص‌های متعدد و رشد و توسعه مسائل هنری و فرهنگی خواهیم بود.

کد خبر 5928904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha