۱۲ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۰۸

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

غزه نقاب از چهره ضدانسانی صهیونیست و تمدن غربی برداشت

غزه نقاب از چهره ضدانسانی صهیونیست و تمدن غربی برداشت

قم- عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز چهره خبیث و ضدانسانی رژیم صهیونیستی و حامیان وی بواسطه جنایات علیه مردم غزه هویدا و بر ملا شده و جهان فهمید تمدن غربی دروغ می گوید.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محسن اراکی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته قم با اشاره به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع و مظلوم غزه اظهار داشت: از سنت های قرآنی این است که اگر مظلومان صبر کنند و توکل به خداوند داشته باشند، پیروزی نهایی برای آنها خواهد بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: کسی که مورد ظلم و ستم قرار می گیرد، این امر حتمی است که خداوند او را یاری خواهد کرد و امروز در غزه صحنه های عجیبی را شاهد هستیم اما مظلومان به خدا ایمان دارند و با توکل به خداوند مقاومت می‌کنند.

آیت الله اراکی گفت: ایستادگی ملت فلسطین و غزه در برابر جنایت های رژیم صهیونیستی حاکی از آن دارد که آنچه در فلسطین در پیش گرفته شده عمل به سنت صبر، ایستادگی و تحمل رنج است.

وی بیان داشت: صف کشیدن همه جبهه استکبار پشت سر وحشی گران ضدانسانی نیز امر عجیبی است و از سنت های الهی است که آن روزی که برای جبهه اسلام نصرت مقدر شود، صف های جبهه حق و باطل از هم جدا خواهد شد که این امر نشان از اراده الهی برای یاری مظلومان است.

عضو فقهای شورای نگهبان افزود: امروز چهره خبیث، وحشتناک و ضدانسانی رژیم صهیونیستی و حامیان وی بواسطه جنایات علیه مردم غزه هویدا و برملا شده است و جهانیان فهمیدند غربی ها و تمدن غربی دروغ می گوید و به دنبال فریب ملت ها است و دموکراسی و آزادی تنها نقابی بر روی چهره ضد انسانی آنان بوده است.

وی تصریح کرد: امروز در غزه همه مردم با روحیه بالا و در یک صف واحد برابر رژیم اشغالگر قدس ایستادگی می کنند و بیان می دارند که حاضر به کشته شدن هستند، اما در برابر ستمگران کمر خم نمی کنند که این امر ریشه در الهام گیری از آیات الهی قرآن دارد.

استاد برجسته حوزه علمیه قم افزود: پیروزی جبهه مقاومت اسلامی و مردم مظلوم فلسطین بر اساس سنت های الهی قطعی است و این امر زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) خواهد بود.

کد خبر 5929121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha