۱۴ آبان ۱۴۰۲، ۱۹:۱۸

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی:

مصوبه ۴ هزار و ۳۸۰ میلیاردی طرح توسعه نهبندان و سربیشه ابلاغ شد

مصوبه ۴ هزار و ۳۸۰ میلیاردی طرح توسعه نهبندان و سربیشه ابلاغ شد

بیرجند_ معاون هماهنگی امور عمرانی خراسان جنوبی از ابلاغ مصوبه ۴ چهار هزار و ۳۸۰ میلیارد تومانی طرح توسعه شهرستان های نهبندان و سربیشه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر ، علیرضا عباس زاده عصر امروز یکشنبه در جلسه بررسی سند توسعه شهرستان های نهبندان و سربیشه گفت: در پی سفر مقام معظم رهبری در سال ۱۳۷۸ به منطقه نهبندان، دستوراتی برای تهیه طرح ویژه برای رشد و توسعه منطقه نهبندان دادند.

وی افزود: هیات دولت هم در این خصوص مصوبه ای داشت که ابلاغ شد و بخش های از آن در دولت های بعد اجرا شد و بخش های زیادی از این مصوبه هم معطل مانده بود.
وی خاطرنشان کرد: بعد از استقرار دولت سیزدهم و در سفر اول رئیس جمهور به خراسان جنوبی، تصمیم گرفته شد که مصوبه مورد نظر بازنگری شود.

معاون استاندار خراسان جنوبی با اشاره به این که بر اجرای طرح بازنگری توسعه شهرستان های نهبندان و سربیشه در سفر دوم رئیس جمهور به استان تاکید شد، گفت: پس از انجام پی گیری های ، مصوبات طرح توسعه شهرستان های نهبندان و سربیشه در دولت مصوب شد.

عباس زاده تصریح کرد: تا کنون مصوبات ۱۱ دستگاه اجرایی با بیش از چهار هزار و ۳۸۰ میلیارد تومان اعتبارات پیش بینی شده، ابلاغ شده است.

وی با بیان این که منتظر ابلاغ مصوبات دیگر دستگاه های اجرایی در این خصوص هستیم، افزود: بیشتر این اعتبارات ملی است و بخش کمی از آن هم استانی است و امیدواریم با تخصیص اعتبارات طرح توسعه شهرستان های نهبندان و سربیشه شاهد رشد و توسعه این دو شهرستان باشیم .

کد خبر 5931266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha