۱۴ آبان ۱۴۰۲، ۱۹:۴۳

رییس هیات مدیره خانه مطبوعات کشور:

جشنواره رسانه‌ای خزر به صورت بین المللی برگزار می شود

جشنواره رسانه‌ای خزر به صورت بین المللی برگزار می شود

چالوس - رییس هیات مدیره خانه مطبوعات کشور گفت: تلاش می کنیم جشنواره رسانه ای سال آینده به صورت بین المللی در چالوس برگزار شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ساسان شیخی شامگاه یکشنبه در اختتامیه اولین جشنواره رسانه‌ای خزر با بیان این کخه هرچه جشنواره‌ها بیشتر باشد به کیفیت کار حوزه رسانه‌ها کمک می‌کند، افزود: قرار بود این جشنواره در همایش وسیع‌تر با حضور شهرداران شهرهای حاشیه خزر و اصحاب رسانه به مدت دو روز برگزار شود.

وی با اظهار اینکه تلاش می‌کنیم سال آینده جشنواره را به صورت بین المللی برگزار کنیم، تصریح کرد: آمادگی را داریم به صورت بین المللی همایش و جشنواره رسانه‌ای خزر را برگزار کنیم.

وی با اشاره به اینکه چهار شهر خلاق در ایران وجود دارد، گفت: دنبال آن هستیم که چالوس را به عنوان شهر خلاق رسانه‌ای در ایران کنیم و تمام تلاش و همت ما این است در حوزه رسانه نسبت به کیفی سازی تولیدات اقدام کنیم.

شیخی با بیان اینکه اهالی رسانه با قوانین مطبوعات آشنا نیستند، برگزاری دوره‌های آموزشی مرتبط به سواد رسانه‌ای را لازم دانست و گفت: این دوره‌ها می‌توان به افزایش آگاهی و اطلاعات اصحاب و فعالان رسانه‌ای کمک کند.

وی از ارسال ۳۵۱ اثر به جشنواره رسانه‌ای خزر خبر داد و گفت: ۴۱ نفر به عنوان برگزیده معرفی شدند.

کد خبر 5931278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha