۱۵ آبان ۱۴۰۲، ۱۷:۴۷

فرماندار آستارا تاکید کرد؛

احصا و بررسی مسائل و مشکلات اجتماعی در دستور کار شورای اجتماعی

احصا و بررسی مسائل و مشکلات اجتماعی در دستور کار شورای اجتماعی

آستارا- فرماندار آستارا بر احصا و بررسی مسائل و مشکلات در شورای اجتماعی این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا شهاب زاده بعد از ظهر دوشنبه در نخستین جلسه شورای اجتماعی شهرستان آستارا اظهار کرد: شورای اجتماعی در راستای بررسی و ارائه راهکارها برای احصا مشکلات و معضلات اجتماعی فعالیت خواهد کرد.

فرماندار آستارا ارائه راهکار از سوی دستگاه‌های اجرایی و نظارتی را مهم دانست و گفت: مشکلات شهرستان باید اولویت بندی شوند و با توجه به آن اقدام شود تا موارد ضروری از دستور کار خارج نشوند.

وی با اشاره به نقش دانشگاهیان و دانشجویان در حل مشکلات اجتماعی شهرستان اضافه کرد: با فرهنگ سازی درست از مدارس و دانشگاه‌ها می‌توان از بروز بسیاری از مشکلات پیشگیری کرده و با ارایه راهکارهای مناسب در این راستا گام برداشت.

شهاب زاده به وجود مشکلات اجتماعی در حوزه فضای مجازی اشاره کرد و ادامه داد: ما یک سری قوانینی داریم که می‌توانیم با استفاده از همان قوانین، نظارت را بیشتر کرده و جاهایی که خیلی خلاء دارد باید قانون گذاری شود و روش سریع‌تر این است که نظارت‌ها را قوی و روش‌هایی استفاده کنیم که این آسیب‌ها کمتر شود.

وی تصریح کرد: با بررسی و نگاهی دقیق به موضوعات مختلف در فضای مجازی می‌توان پی برد که اینترنت ابزاری قدرتمندی است که هم می‌تواند سبب رشد علمی، فرهنگی و تعلیم و آموزش در بین نوجوانان شود و هم اینکه سبب بروز فسادهای فکری و رفتاری شود که اگر مدیرت نشود و خانواده‌ها بر آن نظارت نداشته باشند این موضوع می‌تواند مشکلات جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد.

کد خبر 5932173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha