۱۶ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۰۵

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد:

۸۱۲ خودروی هنجار شکن در شهر یاسوج توقیف شد

۸۱۲ خودروی هنجار شکن در شهر یاسوج توقیف شد

یاسوج_ رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۸۱۲ خودروی هنجار شکن از ابتدای سال جاری تاکنون در یاسوج توقیف شد.

به گزارش خبرنگار مهر، جابر پیوست پیش از ظهر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: با هدف ارتقای امنیت مردم و مقابله با هنجار شکنی ها، از ابتدای سال جاری و بر حسب قانون ۲ هزار و ۲۴٠ خودروی هنجار شکن با تخلفاتی نظیر پلاک مخدوش، حرکت نمایشی، کورس و اقدامات خطر آفرین توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

پیوست با بیان اینکه ۸۱۲ مورد از توقیف‌ها مربوط به مرکز استان است، عنوان کرد: اغلب رانندگان با تخلفات ذکر شده دارای رده سنی ۲٠ تا ۳٠ سال هستند.

پیوست با هشدار به خودروهای متخلف پلاک مخدوش یا بدون پلاک ابراز داشت: این خودروها توسط پلیس توقیف و به دستگاه قضائی معرفی و تا زمان ارائه دستور قضائی در توقیف خواهند بود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان با تاکید بر اینکه گزارش‌های اعلامی مردم مبنی بر تخلفات خودروها پیگیری می‌شود، تصریح کرد: در همین راستا نسبت به برخورد قانونی با متخلفین اقدام می‌شود.

کد خبر 5932726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • تفکر IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
      0 0
      درود بر شما مردان نظم و امنیت .متاسفانه شهر یاسوج را به عنوان بی نظم ترین شهر از نظر رانندگی و عدم برخورد میتوان نام برد .دقیقا میتوان عرض کرد گاها هر خودرو هر جا دوست دارد متوقف میشود و پلیس انگار هیچگونه کاری با وی ندارد .با لامپهای زنون غیر قانونی جان هزاران نفر را به خطر می اندازند
    • ایرانی DE ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
      3 0
      یاسوج همش آشنا و پارتی بازی با ی جریمه ۲۰۰ ت همش آزاد میشن