۱۶ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۲۷

جانشین فرمانده انتظامی البرز خبر داد؛

دستگیری سارقان قاپ زن در فردیس

دستگیری سارقان قاپ زن در فردیس

فردیس- جانشین فرمانده انتظامی البرز گفت: اعضای باند سرقت با شیوه قاپ زنی دستگیر و ۳۲ فقره سرقت با این شیوه در شهرستان فردیس کشف شد.

سرهنگ محمد نادربیگی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به دنبال وقوع سرقت‌های مکرر تلفن همراه شهروندان با شیوه قاپ زنی در سطح شهر فردیس، دستگیری و شناسایی سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: عوامل یگان امداد پلیس فردیس در حین گشت زنی در سطح شهر به یک دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک با ۲ نفر سرنشین مشکوک که پس از تعقیب و مراقبت در حالی که قصد موبایل قاپی از یکی از شهروندان را داشتند از حضور پلیس مطلع و اقدام به فرار کردند که با عکس‌العمل سریع مأموران دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان منتقل شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز در خصوص شیوه و شگرد سرقت این متهمان گفت: سارقان با شناسایی و تحت نظر قرار دادن سوژه‌های خود در محیط‌های خلوت اقدام به قاپیدن تلفن همراه شهروندان می‌کردند.

این مقام انتظامی خاطرنشان ساخت: متهمان در تحقیقات تکمیلی با مشاهده مستندات غیرقابل انکار پلیس آگاهی به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ۳۲ فقره سرقت با شیوه قاپ زنی اعتراف کردند.

سرهنگ نادربیگی در پایان با اشاره به تکمیل پرونده و معرفی متهمان به مراجع قضائی، به شهروندان توصیه کرد که از مکالمات طولانی مدت با تلفن همراه در اماکن عمومی خودداری کنند و در صورت دیدن حرکات مشکوک از افراد ناشناس، بلافاصله پلیس را در جریان موضوع قرار دهند.

کد خبر 5932934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha