۱۶ آبان ۱۴۰۲، ۱۸:۲۳

با حضور جانشین فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) صورت گرفت؛

برپایی نمایشگاه استانی اسوه بسیج مساجد و محلات

برپایی نمایشگاه استانی اسوه بسیج مساجد و محلات

بیرجند- نمایشگاه استانی اسوه بسیج مساجد و محلات در حسینیه جماران بیرجند برپا شد

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا یوسفی ظهر سه شنبه در مراسم افتتاح نمایشگاه استانی اسوه بسیج مساجد و محلات در حسینیه جماران بیرجند ظهار کرد: به برکت فعالیت‌های بسیجیان و دلسوزان نظام جمهوری اسلامی همچنان پیش برنده و پیشرونده در سطح جهان است و در همه صحنه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی نقش آفرینی می‌کند.

جانشین فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه گرچه تلاش همه بسیجیان در پایگاه‌های مقاومت بسیج مورد ستایش است اما این نمایشگاه برای برترین‌ها برگزار شد، افزود: سال گذشته پایگاه‌های اسوه در نمایشگاه مورد ارزیابی قرار گرفتند و امسال پایگاه‌های جدیدی توانستند این امتیاز و برتری را کسب کنند و به عنوان پایگاه اسوه معرفی شوند.

یوسفی خاطرنشان کرد: هر پایگاهی که تلاش و فعالیت بیشتری داشته و در عرصه‌های مختلفی که برای پایگاه‌های بسیج تعریف شده بتواند نقش آفرینی مثبتی داشته باشد مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و پایگاه های برتر به مرحله شهرستانی، استانی و کشوری راه پیدا می‌کنند.

وی با بیان اینکه بسیج دریای بیکران خدمت و جهاد و اقیانوسی از اقدامات است، عنوان کرد: وقتی پایگاه‌های مقاومت بسیج در عرصه‌های مختلف ورود پیدا می‌کنند آمار فعالیت‌ها بسیار بالا می‌رود.

جانشین فرماندهی سپاه انصارالرضا علیه‌السلام (ع) با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری دو کلید واژه امید و ایمان را در فرمایشاتشان امسال مطرح کردند افزود: در همه فعالیت‌هایی که در پایگاه‌های بسیج انجام می‌دهید این دو کلید واژه را مد نظر داشته باشید.

گفتنی است، نمایشگاه توانمندی‌ها و عملکرد پایگاه‌های نمونه استان در سال ۱۴۰۱ به مدت سه روز تا ۱۸ آبان صبح‌ها ساعت ۸ تا ۱۱:۳۰ و عصرها ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۹:۳۰ برای بازدید عموم مردم دایر است.

کد خبر 5933059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha