۱۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۶:۲۷

قطع همکاری تیم العین با سرمربی هلندی/ «آلفرد» به الاتحاد می‌رود؟

قطع همکاری تیم العین با سرمربی هلندی/ «آلفرد» به الاتحاد می‌رود؟

تیم فوتبال العین امارات در حالی قرارداد سرمربی هلندی خود را به صورت دوجانبه و توافقی فسخ کرده که صحبت‌هایی مبنی بر پیوستن این مربی به تیم الاتحاد عربستان مطرح است.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال العین امارات با وجود کسب نتایج خوب و قابل قبول در رقابت‌های لیگ برتر امارات و لیگ قهرمانان آسیا، قرارداد سرمربی تیم را به صورت دوجانبه و توافقی فسخ کرد.

باشگاه العین در حساب کاربری خود در توئیتر با انتشار بیانیه‌ای ضمن قدردانی از «آلفرد شرودر» نوشت: العین به دلیل عدم هماهنگی سرمربی و دستیارانش با ساختار و سازوکار باشگاه، با «آلفرد شرودو» سرمربی هلندی برای فسخ قرارداد به صورت دوجانبه به توافق رسیده اند.

العین در این بیانیه اعلام کرد نام سرمربی جدید تا ساعات آینده اعلام خواهد شد.

چندین صفحه نزدیک به الاتحاد در شبکه‌های اجتماعی جدایی «آلفرد شرودو» از العین را به حضور این مربی روی نیمکت این تیم (الاتحاد) مرتبط می دانند. تیم فوتبال الاتحاد عربستان پس از اخراج «نونو سانتو» به دنبال مذاکره با گزینه‌های مختلف برای دست گرفتن سکان هدایت این تیم است.

در همین راستا اخباری مبنی بر حضور «جولن لوپتگی» سرمربی سابق «ولورهمپتون» در عربستان مطرح شده بود. اما «رودی گالتی» خبرنگار مطرح ایتالیایی ادعا کرد لوپتگی این پیشنهاد عربستان را رد کرده است و قصد دارد هدایت یک تیم لیگ برتری در فوتبال انگلیس را برعهده بگیرد اما با این حال باشگاه عربستانی قصد دارد برای متقاعد ساختن او، مبلغ بیشتری را پیشنهاد کند.

«آلفرد شرودو» هم یکی از گزینه های مطرح برای هدایت تیم الاتحاد است اما پایگاه خبری «شرق الاوسط» از قول «آلفرد شرودر» هرگونه مذاکره بین این مربی با الاتحاد را تکذیب کرده است هرچند این خبر دست به دست در شبکه‌های اجتماعی عربستانی می‌چرخد.

زین الدین زیدان هم یکی دیگر از گزینه‌هایی است که نامش در فضای مجازی برای نیمکت الاتحاد دست به دست می‌شود. اما بعید به نظر می‌رسد این خبر صحت داشته باشد. زیدان اخیراً در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود تمایلی به رفتن به کشوری که زبان آن را نمی‌داند، ندارد.

چندی پیش هم پایگاه خبری شوت اعلام کرده بود مورینیو یکی از گزینه‌های هدایت الاتحاد است. اما این مربی پرتغالی در گفت و گویی اعلام کرد تمایل دارد این فصل را با رم به انتها برساند و به تیم دیگری فکر نمی‌کند.

کد خبر 5933831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha