۱۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۸:۰۱

رییس کل دادگستری گلستان:

ظرفیت های گلستان به درستی استفاده نشده است

ظرفیت های گلستان به درستی استفاده نشده است

گرگان-رییس کل دادگستری گلستان با اشاره به ظرفیت گردشگری و بوم گردی دریایی این استان گفت: از ظرفیت های گلستان به درستی استفاده نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حیدر آسیابی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست با جمعی از سرمایه‌گذاران اظهار کرد: حمایت از سرمایه‌گذاران و تولید در دستور کار دستگاه قضائی استان قرار دارد که این امر باعث انجام جذب سرمایه‌گذاران در حوزه گردشگری می‌شود.

وی ایجاد مجتمع پتروشیمی گلستان پس از ۱۶ سال، راه‌اندازی طرح گردشگری آشوراده پس از ۲۵ سال، ممانعت از ساخت و ساز غیرمجاز در روستای زیارت گرگان، پیگیری شرکت هواپیمایی در گلستان و راه اندازی ۳۹ واحد تولیدی تعطیل شده، احیای ۵۱ واحد تولیدی و بازدید از ۲۴۱ واحد تولیدی از ابتدای امسال تاکنون را از جمله حمایت‌های دادگستری گلستان از تولید برشمرد.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: با توجه به اینکه گلستان دارای ظرفیت‌های بالایی است اما از آن درست استفاده نشده است.

آسیابی با اشاره به اینکه استان گلستان بهشت گمشده است افزود: سرمایه‌گذاران از سرمایه گذاری در گلستان پشیمان نخواهند شد و ما از سرمایه‌گذاران با اخذ مجوز و امنیت سازی سرمایه‌گذاری حمایت خواهیم کرد.

وی ادامه داد: ظرفیت گردشگری دریایی و بوم گردی دریایی در این استان به لحاظ کم عمق بودن آب یک ویژگی منحصر به فرد است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

کد خبر 5934007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha