۱۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۹:۳۹

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

تحولات اخیر فلسطین نیازمند تبیین برای نسل جوان است

تحولات اخیر فلسطین نیازمند تبیین برای نسل جوان است

کرمانشاه- نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی، گفت: تحولات اخیر فلسطین نیازمند تبیین برای نسل جوان است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حبیب الله غفوری بعد از ظهر چهارشنبه در اولین گردهمایی ائمه جمعه شیعه و اهل سنت استان کرمانشاه با محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در غزه بر لزوم تبیین این جنایات خصوصاً برای نسل جوان تاکید کرد.

وی با اشاره به جنایات اخیر در غزه، بیان کرد: امروز دل همه ما از مصائبی که به مردم مظلوم غزه وارد شده، خون است و مهمترین پیام گردهمایی امروز «اعلام حمایت قاطع ائمه محترم جمعه‌ی شیعه و اهل سنت استان کرمانشاه از مردم مظلوم غزه و اعلام محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی» است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: بحمدالله در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، وحدت در استان کرمانشاه نسبت به سایر مناطق نمونه بوده است و خدا را بابت این نعمت شکرگزاریم و با شهدای والامقام شیعه و اهل سنت که ما میراث دار آنها هستیم عهد می‌بندیم که تا پای جان از این وحدت مراقبت خواهیم کرد.

حجت الاسلام غفوری در پایان تاکید کرد: با تمام توان از جایگاه نماینده ولی فقیه و ارتباط با مسئولان کشوری، برای حل مشکلات مردم و پیشبرد اهداف استان تلاش و پیگیری خواهم کرد.

در این دیدار ائمه جمعه شیعه و اهل سنت استان کرمانشاه در خصوص مشکلات و مسائل شهرستان حوزه فعالیت خود به گفت وگو پرداختند.

کد خبر 5934133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha