۱۸ آبان ۱۴۰۲، ۷:۴۰

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان شمالی:

۸۷۹ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ در خراسان شمالی پرداخت شد

۸۷۹ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ در خراسان شمالی پرداخت شد

بجنورد_ مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان شمالی گفت: ۸۷۹ میلیارد تومان از محل تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ در استان خراسان شمالی در حوزه اشتغال پرداخت شده است.

محمد رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت درآمدی خراسان شمالی اظهار کرد: بر اساس آمار به دست آمده و جمع بندی‌های انجام شده درآمدهای استان اعم از درآمدهای مالیاتی و سیار درآمدهای دولتی بالغ بر ۱۰۸ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان شمالی همچنین گفت: در حوزه فروش و مولدسازی دارایی‌های دولتی که از جمله تأکیدات رئیس جمهور و وزارت اقتصاد بوده، بالغ بر ۴۷ مورد تاکنون در استان به سرانجام رسیده است.

وی همچنین از کسب رتبه هفتم خراسان شمالی در بخش صدور مجوزها از درگاه ملی خبر داد و افزود: در راستای جذب سرمایه گذاری در استان خراسان شمالی تاکنون ۲۶ جلسه مرکز خدمات سرمایه گذاری استان برگزار شده که ۱۵۸ مصوبه در آن به موضوع تخصیص آب و زمین مربوط بوده است.

رحمانی به جلب سرمایه گذاری بیش از ۵ میلیون دلاری در استان اشاره کرد و گفت: تاکنون در استان بالغ بر ۳ میلیون دلار جذب سرمایه گذاری انجام شده است.

وی در انتها تصریح کرد: تاکنون بالغ بر ۸۷۹ میلیارد تومان تسهیلات در قالب بند الف تبصره ۱۸ در راستای کمک به ایجاد اشتغال و حمایت از مشاغل موجود در راستای توسعه آنها در استان پرداخت شده است.

کد خبر 5934292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha