۱۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۴۵

امام جمعه فسا:

جهانیان دنیای بدون اسراییل را خواهند دید

جهانیان دنیای بدون اسراییل را خواهند دید

فسا - خطیب جمعه فسا گفت: شمارش معکوس جهت محو رژیم غاصب صهیونیستی، سرعت گرفته و جهانیان در آینده نزدیک دنیای بدون اسراییل را مشاهده خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسین جمالی‌زاده در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهرستان فسا اظهار کرد: اگرچه وضعیت مردم غزه بسیار وخیم و دردآور است، ولی صبر، استقامت، فهم و درک مردم غزه بویژه جوانان و نوجوانان و حتی کودکان غزه، معجزه‌ وار شده و همین است که برای اولین بار در تاریخ اسرائیل بحث تمام شدن کار اسرائیل بر سر زبان‌ها افتاده است.

وی افزود: پایداری و شکوه استقامت مردم غزه باعث شده تا به شدت روحیه مردم و سربازان اسرائیل شکسته شده و ترس و وحشت سنگینی آنان را فرا بگیرد.

امام جمعه فسا با تاکید بر اینکه هیچ زمانی مثل حالا اسرائیل به بن‌بستی که الان به آن مبتلا شده نرسیده بود، عنوان کرد: اسرائیل در افکار عمومی جهان، به شدت محکوم است و با طوفان الاقصی روحیه‌ای برای آنها نمانده است.

حجت الاسلام جمالی‌زاده متذکر شد: در کنار مقاومت فلسطینی‌ها، در درون اسرائیل هم مخالفت‌ها با دولت نتانیاهو شدید شده و جوانان فلسطینی هم با حس اعتماد به نفس بالایی، دارای جرأت و جسارت بیشتری در برابر دشمن صهیونیستی شده‌اند.

خطیب جمعه فسا خاطرنشان کرد: بحمدلله شماره‌های معکوس جهت محو این رژیم غاصب، سرعت گرفته و ان شا الله در آینده نزدیک دنیای بدون اسرائیل را جهانیان مشاهده خواهند کرد.

کد خبر 5935005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha