۱۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۳۳

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوشتر خبر داد؛

اعزام بیش از ۱۷۰ دانش‌آموز شوشتری به مناطق دفاع مقدس

اعزام بیش از ۱۷۰ دانش‌آموز شوشتری به مناطق دفاع مقدس

شوشتر- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوشتر گفت: بیش از ۱۷۰ نفر از دانش آموزان دبیرستان دخترانه شوشتر با حضور راویان دفاع مقدس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهند شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرگرد پاسدار امین شریعتی پور بعد از ظهر امروز جمعه در گفت‌وگویی رسانه‌ای تاکید کرد: الگو و سیره شهدا باید سرمشق و کلید واژه در همه برنامه‌ها و عرصه‌های مختلف زندگی و کاری قرار گیرد؛ در همین راستا حرکت راهیان نور امروز در جامعه ما به عنوان یک نماد و نشانه ولایت پذیری همه مردم ما به خصوص نسل جوان و نوجوان است.

وی افزود: استکبار جهانی و در رأس همه آن‌ها آمریکا و رژیم اسرائیلی با ایجاد فتنه و استفاده از جنگ‌های ترکیبی و نرم قصد دارد افکار جوان و نوجوانان را نسبت به آرمان شهدا و مجاهدات رزمندگان ما در حماسه هشت سال دفاع مقدس به سمت‌وسویی بکشاند که این حرکت راهیان‌نور را به عنوان نوعی بازدارندگی و عقب ماندگی مردم ما معرفی کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوشتر گفت: در مرحله اول بیش از ۱۷۰ نفر از دانش آموزان دبیرستان دخترانه شوشتر به وسیله چهار دستگاه اتوبوس و با حضور راویان دفاع مقدس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهند شد.

کد خبر 5935143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha