۱۹ آبان ۱۴۰۲، ۲۰:۰۵

صنعت چای رودسر برابر ملوان نوین بندر انزلی به پیروزی رسید

صنعت چای رودسر برابر ملوان نوین بندر انزلی به پیروزی رسید

رودسر -در ادامه رقابت های لیگ برتر فوتبال نونهالان گیلان و از هفته دهم این مسابقات، تیم صنعت چای رودسر مقابل ملوان نوین بندر انزلی به پیروزی رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، در این دیدار که عصر روز جمعه در استادیوم شهید قاسمی رودسر برگزار شد تیم میزبان یک بر صفر حریف خود را با شکست بدرقه کرد.

در نیمه اول بدون اینکه گلی از خط دروازه‌ها عبور کند به پایان رسید و دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند هر چند در همین نیمه دو تیم موقعیت‌های خوبی روی دروازه‌های یکدیگر خلق کردند اما تا پایان نیمه نخست دروازه‌ها بسته باقی ماند.

اما با آغاز نیمه دوم هر دو تیم تحرک بیشتری به بازی بخشیدند و برای رسیدن به گل فشار مضاعفی روی دروازه‌های یکدیگر ایجاد کردند که سهم میزبان به مراتب بیشتر از حریف بود تا اینکه در واپسین دقایق بازی تیم صنعت چای رودسر به گل رسید ارسال کرنر از جناح راست روی دروازه ملوان نوین بندر انزلی با ضربه سر دقیق «عرشیا صادق پور» توپ به دور از دسترس دروازه بان به گل تبدیل شد این گل در دقیقه ۹۰ بازی به دست آمد و میهمان مجالی برای جبران گل نداشت و این بازی سر انجام با برتری یک بر صفر صنعت چای رودسر به پایان رسید.

«رضا توکلی» سرپرست تیم فوتبال ملوان نوین بندر انزلی پس از پایان بازی گفت: بازی خوبی از ناحیه هر دو تیم شاهد بودیم هر چند به لحاظ موقعیت در نیمه اول بهتر از میزبان ظاهر شدیم.

توکلی افزود: در نیمه دوم هم خوب بازی را شروع کردیم اما اخراج یکی از بازیکنان ما باعث شد که تحت فشار قرار گرفته و در لحظات پایانی روی ارسال کرنر گل دریافت کنیم.

«بختیار قنبری» سرمربی تیم فوتبال نونهالان صنعت چای رودسر هم پس از پایان بازی گفت: استحقاق کسب هر سه امتیاز بازی را داشتیم و به این مهم دست یافتیم.

قنبری اضافه کرد: در نیمه اول هم یک بار به تیر دروازه حریف زدیم، در مجموع این برد برای ما التیام بخش بود.

در لیگ برتر فوتبال نونهالان استان گیلان ۱۲ تیم حضور دارند که به صورت رفت و برگشت با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

کد خبر 5935277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha