۲۰ آبان ۱۴۰۲، ۸:۲۰

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری کرمان:

۶۰ کارگاه غیرمجاز مواد بازیافتی در کرمان پلمب شد

۶۰ کارگاه غیرمجاز مواد بازیافتی در کرمان پلمب شد

کرمان- مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرمان گفت: در مهرماه جاری ۶۰ کارگاه غیرمجاز مواد بازیافتی در کرمان پلمب شد.

امیر هاشمی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه گردش مالی بسیار زیادی در حوزه کارگاه‌های بازیافتی وجود دارد، گفت: این مشاغل و فعالیت‌ها ممکن است از نظر بصری غیربهداشتی به نظر برسند اما جذابیت مالی زیادی در این حرفه وجود دارد و در کنار آن تخلفات فروانی نیز دراین رابطه انجام می‌گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به دستور مقام قضائی و آلودگی کارگاه‌های بازیافت غیرمجاز داخل محدوده شهری، این سازمان با استفاده از ظرفیت‌های قانونی کمیسیون بند ۲۰، اقدام به پلمب و جمع‌آوری کارگاه‌های سطح شهر کرده است.

هاشمی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تعداد ۲۳۵ کارگاه بدون مجوز شناسایی شده است گفت: در این رابطه، ۶۰ کارگاه در مهرماه پلمب شد و مواد بازیافتی به میزان چهار تن پسماند فلزی و ۲۰۰ کیلوگرم زباله‌های شهری جمع شد.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرمان خاطرنشان کرد: برخورد با مشاغل آلاینده و مزاحم شهری توسط کمیسیون بند ۲۰ درحال انجام است و همچنین به شکایات مردمی سامانه ۱۳۷ که در مهرماه گذشته، تعداد ۴۷ مورد ابلاغ شد، طی فرآیند قانونی، رسیدگی و مشکل رفع شد.

کد خبر 5935360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha