۲۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۳۵

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی:

طرح های بر زمین مانده شهرداری عشق آباد احیا شود

طرح های بر زمین مانده شهرداری عشق آباد احیا شود

بیرجند- مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی گفت: شهرداری عشق آباد در سال گذشته مازاد بر بودجه خود بودجه دولتی دریافت کرده و باید طرح های برزمین مانده را احیا کند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا صفری پیش از ظهر شنبه در مراسم معارفه شهردار عشق آباد طبس اظهارکرد: بدنه مدیریت و پرسنل شهرداری عشق آباد نه تنها با کمبود نیروی انسانی بلکه با بحران نیروی انسانی مواجه است.

وی تصریح کرد: فرصتی برای جا به جایی نیرو نیز وجود ندارد.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی به موضوع درآمدهای شهرداری اشاره داشت و گفت: این موضوع یکی از پاشنه آشیل های در شهرداری ها است.

صفری گفت: متأسفانه در شهرداری عشق آباد این موضوع به نحوی مدیریت شده که وضعیت سرمایه گذاری مطلوب نبوده و بسیاری از طرح های سرمایه گذاری در این شهر بر روی زمین مانده باعث شده که هر چقدر کمک دولتی تزریق می شود در شهرداری عشق آباد گم شود.

وی افزود: شهرداری عشق آباد از محدود شهرداری هایی بوده که در سال گذشته مازاد بر بودجه خود بودجه دولتی دریافت کرده است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه صد درصد بودجه شهرداری ها باید توسط خود شهرداری ها تأمین شود، اضافه کرد: در این زمینه دولت در حق خودش برای اختصاص بودجه به شهرداری عشق آبان کم کاری نکرده است.

صفری یادآور شد: شهرداری باید با مدیریتی که داشته از فرصتی که دولت فراهم کرده به نحو احسنت استفاده و طرح های بر زمین مانده را احیا کند.

وی بیان کرد: مهم ترین موضوع هدایت و حمایت شوراری اسلامی از شهرداری برای پیشبرد امور شهری باید تا اشتباهات گذشته جبران شود.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: فردی برای انتصاب به عنوان شهردار عشق آباد انتخاب شده در بدنه شهرداری کار کرده است.

کد خبر 5935924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha