۲۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۲۲

رییس اداره تبلیغات اسلامی کامیاران:

احداث خانه عالم زمینه ساز توسعه فعالیت‌های دینی و فرهنگی است

احداث خانه عالم زمینه ساز توسعه فعالیت‌های دینی و فرهنگی است

کامیاران- رییس اداره تبلیغات اسلامی کامیاران گفت: احداث خانه عالم زمینه‌ساز توسعه فعالیت‌های دینی و فرهنگی در سطح روستاها است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مهدی دهقان ظهر یکشنبه در بازدید از روند احداث خانه عالم در روستای زرین چوب شهرستان کامیاران اظهار کرد: احداث خانه‌های عالم در روستاها می‌تواند به توسعه فعالیت‌های دینی و فرهنگی کمک کند و موجب ملموس شدن کارهای فرهنگی برای مناطق روستایی باشد.

وی بیان کرد: وجود خانه‌های عالم از اولویت‌های مهم تبلیغی به‌شمار می‌رود که توسعه این پروژه‌ها و تسریع در بهره‌برداری آن‌ها می‌تواند فرهنگ دینی را در حد وسیعی بین مردم گسترش دهد.

حجت‌الاسلام دهقانی از حمایت تبلیغات اسلامی کامیاران برای تکمیل خانه عالم و نیز استقرار روحانی در منطقه خبر داد و بیان کرد: این اداره آمادگی دارد تا با عزام روحانی مستقر در روستای زرین چوب به ارتقای فعالیت‌های دینی و فرهنگی روستا کمک کند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران از اهالی این روستا به لحاظ همکاری و تعامل در احداث این پروژه‌های عمرانی عمرانی تشکر کرد و ساخت خانه‌های عالم را از بهترین برنامه‌های انقلاب اسلامی در روستاهای پرجمعیت برشمرد.

وی اظهار داشت: با اجرای این برنامه‌ها مردم روستا می‌توانند از نزدیک مسائل خود را از عالم منطقه فرا گیرند.

حجت‌الاسلام دهقانی افزود: با توجه به اهمیت و ضرورت حضور روحانی در مناطق مختلف و نیاز فردی مردم برای پاسخ‌گویی به مسائل دینی و معنوی آنان، احداث خانه‌های عالم با حضور روحانی می‌تواند زمینه بسیار مناسبی برای تأمین نیازهای دینی مردم باشد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی کامیاران در این بازدید علاوه بر دیدار با هیئت امنای مسجد و خیران روستاها، در خصوص فعالیت‌های اداره تبلیغات اسلامی نیز مطالبی بیان کرد.

وی در پایان اظهار داشت: خانه‌های عالم برای استقرار و اسکان روحانی و همچنین برای پاسخگویی به سوالات دینی و رفع شبهات فکری و اعتقادی عموم مردم آماده می‌شود.

کد خبر 5936872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha