۲۲ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۲۲

در بیانیه ستاد مرکزی اربعین آمده است؛

خون بهای مظلومان بی‌دفاع، ریشه کنی صهیونیسم است

خون بهای مظلومان بی‌دفاع، ریشه کنی صهیونیسم است

ستاد مرکزی اربعین در بیانیه ای نوشت: مردم جهان یقین بدانند خون بهای آن مظلومان بی‌دفاع چیزی به جزء ریشه کنی صهیونیسم و آزادی قدس و اخراج غاصبان جلاد از سرزمین فلسطین نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) در محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است پیامبر گرامی اسلام (ص) فرمودند: هر کسی فریاد دادخواهی مظلومی را که از مسلمانان یاری می‌طلبد بشنود اما به یاری آن مظلوم برنخیزد مسلمان نیست.

بیش از یک ماه است که جهان شاهد یک نسل کشی آشکار است مشاهده اجساد تکه تکه شده زنان، کودکان، مجروحان و همراهان، خبرنگاران پرستاران و پزشکان و دیگر اهالی سرزمین مقدس فلسطین دل هر انسانی را به درد می‌آورد.

این جنایات هولناک سبعیت صهیونیستی و رذالت حامیان غربی صهیونیسم را به جهانیان نشان داد. خادمان ستاد مرکزی اربعین حسینی آمادگی خود را برای هرگونه فداکاری و جانفشانی در راه آرمان بلند آزادی قدس شریف اعلام می‌دارند.

ما معتقدیم چنین جنایات شقاوتمندانه ای نه تنها نشانه قدرت و برتری نیست که گواهی گویا بر ترس، بزدلی و شکست مفتضحانه و غیر قابل ترمیمی است که رژیم کودک کش اخیراً متحمل شده است و باید شقی‌ترین موجودات دنیا و هم پیمانان و همراهانشان بدانند که چنین جنایاتی نمی‌تواند مانع امواج کشنده طوفان الاقصی شود.

ما عاشقان سیدالشهدا در درجه اول خطاب به ریاست سازمان ملل درخواست پیگیری فوری و محاکمه دولت غاصب صهیونیستی را داریم و امیدواریم آزادگی و آزادمنشی خود را زیر سوال نبرند.

در مرحله بعد ضمن درخواست و پیگیری رسانه‌ای محاکمه دولت غاصب صهیونیستی نه تنها در محکومیت چنین جنایات هولناکی درنگ نکنند بلکه با قلم، زبان و همه توان خود اجازه ندهند خون به ناحق ریخته بی‌گناهان غزه بی‌جبران بماند.

مردم جهان یقین بدانند خون بهای آن مظلومان بی‌دفاع چیزی به جز ریشه کنی صهیونیسم بین الملل و آزادی قدس شریف و اخراج این غاصبان جلاد از سرزمین فلسطین نخواهد بود و بدون تردید، این کار توسط آزادی خواهان و مجاهدان و ظالم ستیزان جهان انجام خواهد گرفت.

کد خبر 5936999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha