۲۲ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۰۲

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل خبر داد؛

حمایت از رویدادهای استارتاپ حوزه صنعت و خوشه‌های صنعتی در اردبیل

حمایت از رویدادهای استارتاپ حوزه صنعت و خوشه‌های صنعتی در اردبیل

اردبیل- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: در راستای رونق‌بخشی به صنایع و به منظور حمایت از ایده‌های نو، رویداد استارتاپ‌ صنعت پوشاک و نساجی در استان اردبیل برگزار می‌شود.

هاشم علایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی به عنوان راهبر اصلی اجرای خوشه‌های صنعتی، از برگزاری هرگونه استارتاپ‌های صنعتی و مرتبط با خوشه‌های صنعتی حمایت می‌کند.

وی هدف از اجرای خوشه‌های صنعتی را تقویت ارتباط، شبکه‌سازی و همکاری اعضای خوشه با یکدیگر دانست و تصریح کرد: برای ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی و به منظور حمایت از افزایش تولید، بهره‌وری و صادرات واحدهای تولیدی تاکنون سه خوشه صنعتی فرش، پلاستیک و لبنیات در سطح استان پیاده‌سازی و به مرحله اجرا در آمده و اجرای خوشه صنعتی پوشاک و نساجی نیز به زودی در استان اردبیل آغاز خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: در این رویداد استارتاپی که از تاریخ ۳۰ آبان تا ۲ آذرماه سال‌جاری به صورت آنلاین برگزار خواهد شد، روش‌های نوین در صنعت پوشاک و نساجی استان مورد کنکاش و پژوهش قرار گرفته و به نفرات برتر نیز جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

علایی از فعالان استارتاپ‌ها دعوت کرد تا طرح‌ها و ایده‌های نو خود را برای توسعه صنعت پوشاک و نساجی استان از طریق آدرس https://evand.com/events/javidanst ارائه دهند.

کد خبر 5937578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha