۲۲ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۲۸

سردار رحیمی خبر داد

اجرای طرح سراسری تشدید مبارزه با احتکار و گران فروشی لاستیک

اجرای طرح سراسری تشدید مبارزه با احتکار و گران فروشی لاستیک

رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به اجرای طرح سراسری تشدید مبارزه با احتکار و گران فروشی لاستیک از تولید ۷۰۰ هزار حلقه لاستیک و تزریق آن به بازار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسین رحیمی با اشاره به اینکه برخی دلالان و سوداگران اقتصادی با احتکار لاستیک و برخی اقدامات مجرمانه دیگر در این زمینه به دنبال ایجاد التهاب در بازار لاستیک خودرو بودند، بیان داشت: به دنبال این موضوع بلافاصله با همکاری وزارت صمت و انجمن تولید کنندگان تمهیدات لازم برای مدیریت این موضوع اندیشیده شد.

وی افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته تولیدکنندگان لاستیک خودرو بلافاصله در اقدامی جهادی ۷۰۰ هزار حلقه لاستیک خودرو را تولید و به بازار تزریق کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با تاکید بر اینکه این اقدام موجب تثبیت قیمت لاستیک و حتی در مواردی کاهش قیمت آن شد، عنوان داشت: تعامل و همکاری و هم افزایی ما با انجمن تولیدکنندگان لاستیک و وزارت صمت همچنان ادامه خواهد داشت و اجازه نخواهیم داد که برخی سود جویان برای کسب منافع باد آورده بازار را ملتهب سازند.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه علاوه بر اقدامات ایجابی در حوزه اقدامات سلبی هم طرح‌های کشوری و استانی در حوزه مقابله با محتکران لاستیک داشته ایم، افزود: در اجرای این طرح با هماهنگی‌های صورت گرفته تیم‌ها و گشت‌های بازرسی با حضور کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی، تعزیرات حکومتی، وزارت صمت و… تشکیل و از انبارهای کارخانه‌های تولیدی، نمایندگی‌های فروش لاستیک، و نشانگاه‌های اقتصادی بازرسی کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا بیان داشت: در اجرای این طرح ۳۴ پرونده احتکار تشکیل و۳۰ هزار و ۶۵۳ حلقه لاستیک خودروهای سبک و سنگین به ارزش ۸۵ میلیارد تومان کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با تاکید بر اینکه این گونه طرح‌ها در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی در سراسر کشور قرار دارد، خاطر نشان کرد، در اجرای این طرح ۴۴ نفر دستگیر و تحویل مرجع قضائی شدند.

در این جلسه شاه میرزایی معاون وزیر صمت و میرزایی رئیس انجمن تولید کنندگان لاستیک کشور با قدردانی از همراهی و همکاری پلیس امنیت اقتصادی به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند.

کد خبر 5937920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مجتبی IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
      6 0
      در مورد گرانی لاستیک اگه کسی زورش به تولید کننده برسه این وضعیت پیش نمیاد. تولید کننده لاستیک نه لاستیک به صورت آزاد میده نه فروش آنلاینی که گذاشته کار میکنه هر روز هم میخواد گرونتر بده .
    • IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
      4 1
      احتکار کننده را طبق قرآن مجازات کنید
    • King IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
      2 0
      این کار پلیس خیلی عالی هست باید جلوی احتکار گرفته بشه دلال ها و فروشنده های احتکار کننده خدا نشناس باید مجازات بشن
    • سلام IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
      1 0
      خدا شاهده ما که لاستیک گیرمون نیومده. خدا دلالاشو لعنت کنه