۲۴ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۲۱

جانشین انتظامی البرز خبر داد؛

لایو آخرین اقدام اوباش منطقه رجایی شهر  

لایو آخرین اقدام اوباش منطقه رجایی شهر  

کرج- جانشین فرمانده انتظامی البرز گفت: یکی از اوباش سطح دار منطقه رجایی شهر که در لایو اینستاگرام اقدام به قدرت نمایی کرده بود، در عملیات مأموران سازمان اطلاعات فراجا در استان دستگیر شد.

سرهنگ محمد نادربیگی در گفت‌و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی انتشار تصاویری از قدرت نمایی یکی از اوباش سطح دار منطقه رجایی شهر کرج در یکی از شبکه‌های اجتماعی، مراتب شناسایی و دستگیری این فرد در دستور کار مأموران سازمان اطلاعات فراجا در استان قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی، مأموران موفق به شناسایی مخفیگاه فرد مورد نظر و دستگیری او در عملیاتی غافلگیرانه در منطقه رجایی شهر کرج شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز خاطر نشان کرد: متهم دستگیر شده در این عملیات، پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی در پایان بر برخورد قاطع و قانونی پلیس با قدرت نمایی افراد هنجار شکن و اراذل و اوباش در فضای مجازی تاکید کرد و گفت: یکی از اولویت‌های اصلی پلیس رصد تحرکات اراذل و اوباش در فضای مجازی است که اغلب این افراد با انتشار تصاویر و فیلم‌هایی از اقدامات مجرمانه خود سعی در قدرت نمایی، جلب توجه و اعلام وجود در فضای مجازی دارند، که بی شک پلیس با پایش و رصد مستمر این اقدامات و تحرکات، هرگز اجازه جولان و قدرت نمایی به آنان را در سطح جامعه نخواهد داد.

کد خبر 5939737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha