۲۴ آبان ۱۴۰۲، ۱۷:۰۷

کتاب «جدول وقف و ابتدا در قرائت قرآن کریم» در بوشهر رونمایی شد

 کتاب «جدول وقف و ابتدا در قرائت قرآن کریم» در بوشهر رونمایی شد

بوشهر- در آئینی از کتاب «جدول وقف و ابتدا در قرائت قرآن کریم» به قلم سید علی حسینی در بوشهر رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: کتاب «جدول وقف و ابتدا در قرائت قرآن کریم» اثر سید علی حسینی با موضوع قرآن، قرائت و راهنمای آموزشی به چاپ رسیده است.

وحید حیدری بیان کرد: این کتاب شامل مقدمه، باورهای اشتباه پیرامون وقف و ابتداء، نکات ضروری، باب وقف و ابتداء، اهمیت وقف و ابتداء، معنای وقف، سکت و توضیح در ارتباط با آیاتی از سوره‌های قرآن کریم است.

وی اظهار کرد: این اثر قرآنی آموزشی در ۷۱ صفحه توسط انتشارات قلمداران جنوب روانه بازار کتاب شد.

حیدری افزود: توجه به بحث آموزش قرآن با بهره‌گیری از راهنمایی‌های علم وقف و ابتداء به صورت دقیق از نکات بارز در مطالب این کتاب ارزشمند است.

وی ادامه داد: رونمایی از کتاب و آثار نویسندگان استانی یکی از برنامه‌های هفته کتاب است که می‌تواند در راستای فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی و ترویج فرهنگ قرآآنی تأثیرگذار باشد.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان عنوان کرد: این اداره کل از کتاب‌های آموزشی با موضوع قرآن و علوم قرآنی به صورت ویژه حمایت می‌کند.

کتاب «جدول وقف و ابتدا در قرائت قرآن کریم» با حضور آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، حجت‌الاسلام علی تقی زاده رئیس دارالقرآن کشور و عبدالرحیم افروغ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر و دیگر مسئولین استانی در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر رونمایی شد.

کد خبر 5940085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha