۲۴ آبان ۱۴۰۲، ۲۱:۰۷

دبیر شورای مشاوران وزرا:

«سمنان» استان الگو در استفاده مطلوب از ظرفیت ایثارگران است

«سمنان» استان الگو در استفاده مطلوب از ظرفیت ایثارگران است

سمنان- دبیر شورای مشاوران وزرا بابیان اینکه سمنان، استان الگو در استفاده مطلوب از ظرفیت ایثارگران است، گفت: توسعه و ترویج فرهنگ ایثار در دستور کار استان‌ها قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا رحیمی نسب شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای اداری استان سمنان به میزبانی سالن یادگار امام استانداری ضمن بیان اینکه خوشبختانه در این استان از ظرفیت ایثارگران توانمند و متعهد به بهترین شکل ممکن استفاده شده است، ابراز داشت: استان سمنان در این زمینه پیشتاز سطح کشور است.

وی ضمن بیان اینکه در دولت انقلابی و جهادی سیزدهم پیرامون امور ایثارگران اقدامات خوبی صورت گرفته است، افزود: استان‌های دیگر کشور باید در بحث استفاده مطلوب از ظرفیت ایثارگران، استان سمنان را الگو قرار دهند.

دبیر شورای مشاوران وزرا ضمن بیان اینکه در بازدیدهای انجام شده تاکنون دو هزار و ۴۲۰ نفر ملاقات توسط مشاوران امور ایثارگران در استان انجام شده است، ابراز داشت: ۳۵۵ نفر نیز مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.

رحیمی نسب در ادامه تصریح کرد: معتقدیم با توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می‌توان در حوزه‌های اقتصاد، فرهنگ و مباحث و مسائل مرتبط بخش اجتماعی به موفقیت دست یافت.

وی افزود: دولت سیزدهم نگاه متفاوتی به ایثارگران دارد و در حوزه‌های مختلف مباحث و مسائل ایثارگران را پیگیری می‌کند.

کد خبر 5940304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha