۲۴ آبان ۱۴۰۲، ۲۱:۲۰

بروکراسی اداری باید کاهش پیدا کند

بروکراسی اداری باید کاهش پیدا کند

شهرکرد_ نماینده مردم شهرستان‌های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی گفت: بروکراسی شدید اداری موجب شده تا سرمایه‌گذاران استان را ترک کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، قدرت‌الله حمزه شامگاه چهارشنبه در آئین تجلیل از صنعتگران، معدن‌کاران برتر چهارمحال و بختیاری با حضور عباس علی‌آبادی- وزیر صمت به میزبانی اتاق بازرگانی استان با اشاره به اینکه این استان یک استان محروم محسوب می‌شود، اظهار کرد: امکانات بسیاری در این استان وجود دارد، اما متأسفانه حمایت‌های لازم برای شکوفایی صنعت از این استان توسط دولتمردان صورت نگرفته است.

نماینده مردم شهرستان‌های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه زیرساخت‌های این استان ضعیف است، گفت: در حمل نقل ریلی، زمینی و هوایی دچار مشکلات عدیده هستیم، زیرساخت‌ها باید تقویت شود.

وی با تاکید بر اینکه اتاق بازرگانی باید صدای رسای بخش خصوصی باشد، خاطرنشان کرد: باید سرمایه‌گذاری توسط بخش خصوصی افزایش پیدا کند، اما متأسفانه شاهد سنگ‌اندازی بخش دولتی پیش پای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی هستیم، بروکراسی شدید اداری موجب شده تا سرمایه‌گذاران استان را ترک کنند.

حمزه با اشاره به اینکه نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری بالا است، افزود: دولت و مجلس باید از تولید حمایت کنند، استان‌های محروم نیازمند مشوق‌های سرمایه‌گذاری هستند.

نماینده مردم شهرستان‌های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار توسط مجلس شورای اسلامی تصویب شده است، دولت باید در اجرای این قانون اهتمام ویژه داشته باشد.

وی با بیان اینکه تولیدات اندک چهارمحال و بختیاری به‌صورت خام صادر می‌شود، گفت: باید صنایع تبدیلی در این استان فعال شود، همچنین برای صادرات باید برنامه داشته باشیم.

کد خبر 5940325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha