۲۵ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۵۲

مدیرکل محیط زیست خراسان جنوبی خبر داد؛

تجلیل از خانواده شهید محیط بان خراسان جنوبی در کنگره ایثارگران

تجلیل از خانواده شهید محیط بان خراسان جنوبی در کنگره ایثارگران

بیرجند-مدیرکل محیط زیست خراسان جنوبی از تجلیل از خانواده شهید محیط بان خسرو احمدی خراسان جنوبی در اولین کنگره ایثارگران محیط زیست کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله حاتمی صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دولت مردمی سیزدهم از ابتدای روی کار آمدن نگاه ویژه ای به مقام شامخ شهدا، خانواده ایشان، ایثارگران و جانبازان داشته و با برگزاری برنامه های متعدد و ارزشمند و همچنین اختصاص اعتبارات ویژه بالغ بر ۴۰ میلیون تومان در این حوزه، سعی کرده ارادت خود را به این عزیزان نشان دهد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی افزود: بر همین اساس امور ایثارگران سازمان حفاظت محیط زیست در نظر دارد به پاس زحمات و رنج‌های متحمل شده عزیزان جانباز و خانواده‌های عزیز شهدای محیط زیست، به‌صورت هر دوسال یکبار حداقل مراسمی در خور و شایسته در تجلیل مقام این عزیزان برگزار کند.

حاتمی با اشاره به برگزاری اولین کنگره شهدا و ایثارگران محیط زیست در حوزستان گفت: از استان خراسان جنوبی نیز خانواده شهید خسرو احمدی از محیط بانان این استان در کنگره مذکور شرکت خواهند کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: از ابتدای دولت مردمی سیزدهم تا کنون اقدامات ویژه ای توسط اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی در راستای تکریم خانوده شهدا و ایثارگران انجام شده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی گفت: رونمایی از پنج المان شهید در ادارات حفاظت محیط زیست شهرستان های استان، تکمیل و بروز رسانی بانک اطلاعات شهدا، ایثارگران و رزمندگان اداره کل، سرکشی، دیدار و تجلیل از خانواده معظم شهدا، ایثارگران و رزمندگان، شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای وطن، شهدای امنیت، شهدای مواد مخدر، شهدای حرم و…، غبارروبی مزار شهدا و در مناسبتها و مراسم مختلف از جمله مهمترین اقدامات اداره کل در راستای تکریم خانواده شهدا بوده است.

گفتنی است محیط بان شهید خسرو احمدی، از محیط بانان خراسان جنوبی بود که در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیدند.

کد خبر 5940507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha