۲۵ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۵۷

معاون رئیس جمهور:

اصفهان در ایجاد ایران جدید نقش موثری دارد

اصفهان در ایجاد ایران جدید نقش موثری دارد

اصفهان_ رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: اصفهان در ایجاد ایران جدید و تمدن شیعه نقش مؤثری داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی پیش از ظهر پنجشنبه در مراسم کلنگ زنی بیمارستان ۵۰۰ تخت خوابی ۲۵ آبان اظهار داشت: در اجلاس سران ایران تنها کشوری بود که بیانش در جنگ غزه قاطع، موضعش روشن و حمایت آن عملی است.

وی بیان داشت: ایران شجاعت ایستادن را در مقابل دشمن همواره داشته با وجود تمام تهدیدها و ترورها که توسط دشمنان طراحی می‌شود.

معاون رئیس جمهور با اعلام اینکه اصفهان در ایجاد ایران جدید و تمدن شیعه نقش مؤثری داشته است، ادامه داد: برخی ملت‌ها با شور و حماسه و شجاعت وبرخی ملت‌ها با صفات هنرمندانه و برخی با علم و دانش خود و برخی ملت‌ها با عفت و حیا و دینداری و تدین شناخته می‌شوند که تمام این ویژگی‌ها یکجا در اصفهان جمع است.

وی ملت تمدن ساز اصفهان را پیشرو خواند و افزود: احساس مسئولیت و فداکاری مردم اصفهان را در شمار تعداد شهدا و ایثارگران متوجه خواهید شد.

قاضی زاده هاشمی با اظهار اینکه تلاش مستمر مردم این خطه عامل پیروزی انقلاب اسلامی شده است و همچنان در این مسیر گام بر می‌دارند، افزود: اصفهان دارای تعداد زیادی خانواده شهید و ایثارگر است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ساخت این بیمارستان را محصول یک همدلی و همکاری دانست و گفت: بیمارستان بزرگی است و با استانداردهای جهانی و در ردیف بیمارستان‌های ویژه ساخته خواهد شد و از بهترین تجهیزات پزشکی استفاده خواهد شد که نه تنها به خانواده ایثارگر بلکه در خدمت تمام مردم قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه برای ساخت بیمارستان ۲۵ آبان از پیمانکاران بزرگ استان یا در قالب مؤسسات بزرگ استفاده می‌شود و گفت: بدنبال بروز رسانی زیرساخت‌های حوزه‌های ایثار شهادت هستیم از جمله زیر ساخت‌های فرسوده که در آسایشگاه‌ها و اقامتگاه‌ها شاهد هستیم.

قاضی زاده هاشمی از نمایندگان مجلس خواست طول عمر پروژه‌ها را کاهش بدهند.

کد خبر 5940556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
      0 0
      پایتخت ایران تهران است.