۲۵ آبان ۱۴۰۲، ۱۶:۲۱

فرمانده نیروی انتظامی سراوان خبر داد؛

توقیف محموله‌های سوخت قاچاق در سراوان

توقیف محموله‌های سوخت قاچاق در سراوان

زاهدان- سرپرست فرماندهی انتظامی سراوان از کشف ۱۳ هزار لیتر سوخت قاچاق و ناکامی قاچاقچیان در انتقال آن در سطح این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد خبازی، در تشریح جزئیات این خبر گفت: طرح تشدید مبارزه با قاچاق سوخت و برخورد قاطع با باندهای سازمان یافته، با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی در محورهای مواصلاتی و نقاط مختلف شهرستان به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: مأموران انتظامی در ادامه طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی با بهره گیری از شیوه‌های پلیسی حین گشت زنی و ایست و بازرسی در سطح محورهای مواصلاتی سراوان طی عملیات موفق به شناسایی چند محموله سوخت شدند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان سراوان تصریح کرد؛ در بازرسی از هفت دستگاه خودرو تویوتا از قاچاقچیان سوخت توسط مأموران انتظامی در محورهای مواصلاتی شهرستان بیش از ۱۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل، به ارزش بیش از پنج میلیارد ریال کشف و ضبط کردند.

خبازی در ادامه با اشاره به شناسایی هفت متخلف و معرفی آنها به مراجع قضائی، بر عزم جدی پلیس در برخورد با باندهای سازمان یافته قاچاق سوخت و سرمایه‌های ملی کشور تاکید کرد.

کد خبر 5940704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha