۲۵ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۱۴

استاندار ایلام:

خوراک پارک پتروشیمیایی ایلام خارج از بورس تهیه می‌شود

خوراک پارک پتروشیمیایی ایلام خارج از بورس تهیه می‌شود

ایلام-استاندار ایلام گفت:خوراک پارک پتروشیمیایی ایلام خارج از بورس تهیه می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام ظهر روز پنجشنبه در نشست ستاد سامان‌دهی امور جوانان استان با قدردانی از بانک‌های استان، با تاکید بر امیدآفرینی و ایجاد شور و نشاط در جامعه و تبیین دستاوردهای دولت در همه حوزه‌های صنعتی، پزشکی، اقتصادی و هوافضا، گفت: باید در قالب اردوهای راهیان پیشرفت و از طریق فضای مجازی این دستاوردها انعکاس داده شود که در استان ایلام علاوه بر چهار شرکت پتروشیمی و پالایشگاه گاز ایلام، نیروگاه سیمره و کارخانه سیمان ایلام، چهار پروژه دیگر نظیر نیروگاه و ان‌جی‌ال و پتروشیمی دهلران و تونل کبیرکوه پتانسیل و ظرفیت میزبانی از اردوهای راهیان پیشرفت را دارند و بازدید از این پروژه‌ها امید را در دل جوانان زنده می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به اشتغال و کارآفرینی در استان، افزود: به خاطر حضور و امیدآفرینی در قشر جوان و جانمایی پارک پلی‌پروپیلن و شهرک پتروشیمیایی تشکر می‌کنیم، امیدواریم مدیر منطقه آزاد تجاری - اقتصادی مهران، هر چه سریع‌تر نسبت به واگذاری زمین جهت راه‌اندازی و شروع فعالیت این مجموعه اقدام کند.

وی ادامه داد: پارک پتروشیمیایی که روز گذشته جانمایی شد در قالب ایجاد ۹۰ طرح (فاز اول ۵۰ طرح و فاز دوم ۴۰ طرح) اجرایی و حداقل برای ۲ هزار و ۵۰۰ نفر اشتغال مستقیم و غیرمستقیم ایجاد می‌شود که از این میزان هزار و ۴۰۰ نفر اشتغال مستقیم است.

بهرام‌نیا خاطرنشان کرد: راه‌اندازی این پروژه عظیم، کاری بسیار تاثیرگذار، امیدآفرین و اشتغال‌زایی بسیار خوبی دارد که در توسعه اقتصادی استان موثر است.

وی اضافه کرد: خوشبختانه با مساعدت و پیگیری معاون اول رییس‌جمهور، خوراک این پارک خارج از بورس تهیه می‌شود و این کار بزرگی است و لازم می‌بینم که از معاون اول رییس‌جمهور قدردانی کنم.

وی با اشاره به جانمایی پارک پلی‌پروپیلن در منطقه آزاد تجاری - اقتصادی مهران، گفت: همه استان از پارک پتروشیمیایی بهره‌مند هستند و اشتغال و تحول آن مرتبط به همه استان است.

کد خبر 5940721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha