۲۶ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۵۳

امام جمعه بخش مرکزی یزد:

فرآیند واگذاری مسکن‌های دولتی به مردم تسریع شود

فرآیند واگذاری مسکن‌های دولتی به مردم تسریع شود

یزد- امام جمعه بخش مرکزی یزد گفت: ناهماهنگی بین برخی از ادارت باعث طولانی‌ شدن فرآیند واگذاری مسکن‌های دولتی به مردم شده است که این روند باید تسریع شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید محمدکاظم مدرسی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه با اشاره به فرا رسیدن ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار اظهار کرد: اولیای الهی همواره در برابر سختی‌ها مقاوم بودند اما در بخشی از تاریخ این مقاومت بیان نشد؛ امروزه نیز بخشی از جامعه نسبت به سختی‌ها مقاوم نیستند و برای پاسخ به این مورد باید به قرآن رجوع کرد.

وی ادامه داد: بنابر آیات قرآن افرادی که در برابر سختی‌ها مقاوم هستند به این مورد امید دارند که از جانب خداوند دیده می‌شوند، در برابر سختی‌ها به آنها پاداش داده خواهد شد و در نهایت سختی‌ها عاملی برای رشد او خواهد شد.

مدرسی با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج عنوان کرد: بسیج یک سرمایه عظیم با ابعاد گوناگون است و در عرصه‌های مختلف چون امنیت، بصیرت‌افزایی، تولید علم، سازندگی، محرومیت‌زدایی و … کارآمد بوده و بسیج بزرگترین یادگار امام خمینی (ره) است.

جنگ فلسطین و رژیم صهیونیستی نمونه بارز مبارزه حق و باطل است

امام جمعه بخش مرکزی با اشاره به مظلومیت مردم غزه و مواضع اصولی و قاطع مسئولان کشور در داخل و خارج به این موضوع گفت: این جنگ، جنگ حق و باطل است و جنگ یک گروه و دولت نیست؛ بنابر بیانات مقام معظم رهبری فلسطین در نهایت پیروز است زیرا طبق وعده خداوند مظلوم همیشه پیروز خواهد بود.

وی افزود: اگر آمریکا توانست با بمباران‌های وحشیانه خود مردم عراق را تسلیم کند، امروز هم ولد نامشروعش می‌تواند این کار را انجام دهد، اگر آمریکا توانست افغانستان را از پای درآورد، امروز نیز رژیم صهیونیستی ملت فلسطین را از پای خواهد انداخت، اینها همه در تعرض‌های خود به کشورها ناموفق بودند زیرا وعده خداوند همواره محقق خواهد شد.

حضور در انتخابات به معنای استقلال است

امام جمعه بخش مرکزی یزد با اشاره به نزدیک شدن به ایام انتخابات عنوان کرد: تمامی افراد باید مطیع قانون و قانون‌پذیر باشند؛ هیئت‌های اجرایی و نظارت باید با دقت بسیار زیاد به وظایف خود عمل کنند تا انتخاباتی پرشور و حداکثری را شاهد باشیم.

وی ادامه داد: حضور در انتخابات به معنای امنیت، استقلال، پیروزی اسلام، سرفرازی ملت و دولت و کشور جمهوری اسلامی است و در این زمینه نباید تک‌بعدی به موضوع نگریست و نگرانی‌های خود را با عدم حضور در انتخابات بیان کنیم، زیرا حضور در انتخابات یک حق و تکلیف است که باید انجام شود.

فرآیند واگذاری مسکن ملی به مردم تسریع شود

مدرسی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در بحث مسکن‌های دولتی فرآیند واگذاری در برخی از قسمت‌ها طولانی شده است، گفت: ضمن تقدیر و تشکر از مسئولان در راستای اجرایی کردن پروژه مسکن‌های دولتی باید به این مورد اشاره کنم که ناهماهنگی بین برخی از ادارات باعث طولانی شدن فرآیند واگذاری مسکن شده و ضروری است تا ادارات در راستای تسریع فرآیند واگذاری با هماهنگی بیشتر نسبت به مردم تعامل داشته باشند.

کد خبر 5941246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha