۲۶ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۱۶

امام جمعه شاهرود:

بازسازی کالپوش تسریع شود/ پیشقدمی مردم در امدادرسانی به سیل‌زدگان

بازسازی کالپوش تسریع شود/ پیشقدمی مردم در امدادرسانی به سیل‌زدگان

شاهرود- امام جمعه شاهرود خواستار تسریع در بازسازی بخش کالپوش میامی شد و گفت: مردم ما همواره در کمک به سیل‌زدگان پیشقدم بوده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباس امینی ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود به میزبانی مصلای مدرسه قلعه این شهر ضمن بیان اینکه بعد از سپری شدن حدود ۱۰ روز از بروز سیل در بخش کالپوش میامی هنوز برخی زیرساخت‌ها و ساختمان‌ها به بازسازی نیازمند هستند، ابراز داشت: این سیل خسارات زیادی به منازل مسکونی وارد کرد که می‌بایست قبل از بارش برف به سرعت مرمت و بازسازی شوند.

وی ضمن بیان اینکه بازسازی مناطق سیل زده به ویژه شهر رضوان باید تسریع یابد، افزود: یکی از نیازهای ضروری این منطقه فراهم شدن شرایط سکونت است که امیدواریم با همکاری مردم و ارگان‌ها این روند شتاب بیشتری به خود گیرد.

خطیب جمعه شاهرود ضمن بیان اینکه مردم این شهرستان همواره در همه عرصه یاریگر نیازمندان بوده و هستند، ابراز داشت: همین مردم در کمک به سیل‌زدگان کالپوشی نیز از دیگر مناطق کشور نیز پیشی می‌گیرند.

امینی در بخشی دیگر از سخنان خود به انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه سال جاری اشاره و تصریح کرد: از داوطلبان انتظار می‌رود پس از تأیید صلاحیت رقابت سالم و عادلانه را پیش گیرند و پس از انتخابات نیز خدمت رسانی را در اولویت امور خود قرار دهند.

وی به لزوم مشارکت همه اقشار و گروه‌های مختلف را در راهپیمایی روز شنبه برابر حمایت از کودکان غزه تاکید کرد و افزود: مردم شاهرود نیز همزمان با سراسر کشور در برابر جنایت رژیم صهیونسیتی ساکت نخواهند بود و در این مراسم مشارکت فعال خواهند داشت.

کد خبر 5941308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha