۲۶ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۳۳

امام جمعه اهواز:

شیرهای نفت و گاز به روی صهیونیست‌ها بسته شود

شیرهای نفت و گاز به روی صهیونیست‌ها بسته شود

اهواز- امام جمعه اهواز گفت: باید شیرهای نفت و گاز به روی صهیونیست‌ها بسته شود و مسدود کردن خلیج فارس، دریای عمان و کانال سوئز به روی شناورهای رژیم کودک‌کش از مطالبات مردم است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سیدمحمد عبدالنبی موسوی‌فرد ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران اهواز با اشاره به ابلاغ سیاست‌های اقتصادی از سوی رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: رهبر انقلاب اولویت امروز را معیشت مردم می‌دانند و اقتصاد دریا محور یعنی استفاده پایدار از منابع اقیانوسی برای رشد اقتصادی مد نظر معظم‌له است.

امام جمعه اهواز افزود: باوجود دسترسی ایران به دریا از مناطق شمال و جنوب، اما سهم دریایی ما از تولید ناخالص داخلی نسبت به کشورهای دیگر تنها ۲ درصد است و این در حالی است که در استان خوزستان با استفاده از ظرفیت‌های دریایی می‌توان برای جوانان شغلی پایدار ایجاد کرد.

وی گفت: خوزستان یکی از استان‌هایی است که در خط مقدم کرانه قرار گرفته است و مسئولان باید از این بستر آماده و مهیا برای برنامه‌ریزی در راستای ایجاد اشتغال استفاده کنند.

امام جمعه اهواز گفت: این دولت مردمی قرار است قطار پرسرعت را با همکاری چینی‌ها راه‌اندازی کند و ما باید در این خصوص جزو استان‌های پیشگام باشیم با توجه به اینکه ۱۸ نماینده و حدود ۵۰ امام جمعه در این استان داریم باید یک طرح بزرگ راهبردی در این زمینه را اجرایی کنیم.

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد با اشاره به مظلومیت مردم غزه بیان کرد: مظلومیت این مردم دل هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد. فردا یک اجتماع جهانی در تمام دنیا برای حمایت از مردم غزه برگزار می‌شود و برنامه داریم با تک صدایی از جنایات رژیم صهیونیستی ابراز انزجار کنیم.

وی با بیان اینکه صهیونیست‌ها در هیچ جای جهان نباید نقطه امن داشته باشند، گفت: امروز باید چهره پنهان لیبرال و دموکراسی بر همگان آشکار شود و کسانی که به تمدن غرب دل‌بسته‌اند باید ببینند تمدن غرب در سایه چه جنایت‌هایی ایجاد شده است. غرب مغزهای متفکر جوامع را دزدیده‌اند و امروز در جهان شاهد یک پادگان نظامی هستیم که خروجی آن دولت اسرائیل است که از میان وحشی‌ترین و خون‌خوارترین و کثیف‌ترین‌ها افراد تشکیل شده‌اند.

امام جمعه اهواز بیان کرد: باید شیرهای نفت و گاز به روی صهیونیست‌ها بسته شود و مسدود کردن خلیج فارس، دریای عمان و کانال سوئز به روی شناورهای کودک‌کش از مطالبات مردم است.

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد با بیان اینکه تکلیف یک مسلمان فرزندآوری است، گفت: پایین آمدن نرخ رشد جمعیت مذموم است چرا که در آیات قرآن فرزندآوری مطلوب شمرده شده و دین اسلام به فرزندآوری توصیه کرده است.

کد خبر 5941393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha