۲۶ آبان ۱۴۰۲، ۲۰:۱۵

استاندار خوزستان:

رشادت‌ها و ایثارگری‌ها را باید به نسل‌های آینده منتقل کرد

رشادت‌ها و ایثارگری‌ها را باید به نسل‌های آینده منتقل کرد

سوسنگرد - استاندار خوزستان گفت: روحیه اقتدار در برابر مستکبران ریشه در دین الهی دارد و باید این رشادت‌ها و ایثارگری‌ها را به نسل‌های آینده کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب عصر امروز جمعه در آئین گرامیداشت سالروز آزادسازی سوسنگرد اظهار کرد: سلام بر شهیدان گلگون کفن سوسنگرد و دشت آزادگان و بانوان آنکه الگوی مقاومت هستند و درود خداوند بر بزرگان این خطه که حق بزرگی بر همه ما دارند.

وی افزود: سوسنگرد قهرمان اولین پیروزی بزرگ ایران در نبرد با دشمن بعثی بود و موجب تقویت روحیه رزمندگان اسلام شد.

حسینی محراب ادامه داد: این روحیه اقتدار در برابر مستکبران که امروز جلوه‌ای از آن را در فلسطین شاهد هستیم ریشه در دین الهی دارد و باید این رشادت‌ها و ایثارگری‌ها را به نسل‌های آینده منتقل کنیم.

استاندار خوزستان تاکید کرد: ملتی که بر مبنای معارف دینی مقاومت کند قطعاً به پیروزی خواهد رسید و این یک سنت الهی است.

حسینی محراب یادآور شد: عملیات آزادسازی سوسنگرد یک عملیات برق‌آسا و هدفمند بود و پایه شکل‌گیری زنجیره توفیقات بعدی در دفاع مقدس شد.

وی افزود: سوسنگرد با بیش از یک هزار و ۲۰۰ شهید و ۲۷۰ زن شهید که تنها شهری بود که این تعداد بانوی شهید تقدیم کرد جلوه‌ای از عظمت دفاع مقدس را متجلی ساخت.

استاندار خوزستان عنوان کرد: امیدواریم با تلاش، برنامه‌ریزی و هم‌افزایی سوسنگرد در مسیر رشد و آبادی به ویژه در حوزه کشاورزی و صنعت قرار گیرد؛ البته با خوشه‌های صنعتی و کسب و کارهای خانگی می‌توان بخش مهمی از مشکلات اشتغال را حل برطرف کرد.

استاندار خوزستان گفت: درود خداوند بر همه غیورمردان و شیرزنان سوسنگردی که با مقاومت خود برگ زرین و افتخارآمیزی در تاریخ پرشکوه دفاع مقدس ثبت کردند.

کد خبر 5941513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha