۲۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۰۸

قطار مصدومان منچسترسیتی به پنج نفر رسید

قطار مصدومان منچسترسیتی به پنج نفر رسید

با مصدومیت متئو کواچیچ بازیکن تیم فوتبال منچستر سیتی، تعداد مصدومان این باشگاه انگلیسی به پنج نفر رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، فشردگی مسابقات باشگاهی در اروپا و همچنین بازی‌های ملی و تعطیلات «فیفادی» همواره از مسائلی است که خطر مصدومیت بازیکنان را افزایش می‌دهد و موجب نگرانی باشگاه‌ها می‌شود. هرچند مصدومیت در فوتبال اجتناب ناپذیر است اما فشردگی بازی‌ها این احتمال را افزایش می‌دهد و در بدترین حالت، مصدومیت همزمان چند بازیکن کابوس بزرگی برای تیم هاست.

روزنامه انگلیسی «اتلتیک» (The Athletic) گزارش داد که منچسترسیتی با مصدومیت «متئو کواچیچ» که در بازی مقابل چلسی دچار کشیدگی عضلانی شد ضربه دردناک دیگری را متحمل شده است و تعداد مصدومان این تیم به پنج نفر رسیده است. این روزنامه توضیح داد که «متئو کواچیچ»، هافبک منچسترسیتی پس از آسیب دیدگی احتمالاً برای دو تا سه هفته از میادین دور خواهد بود و دیدار تیم ملی کرواسی مقابل لتونی و ارمنستان را از دست خواهد داد.

«ناتان آکه» از تیم ملی هلند، «ادرسون» از تیم ملی برزیل و «ماتئوس نونز» از تیم ملی پرتغال دیگر مصدومان منچسترسیتی هستند که بازی‌های تیم‌های ملی کشورشان را از دست داده اند.

«کوین دی بروین» هم دیگر مصدوم سیتی است که در روزهای اول فصل مقابل برنلی مصدوم شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت و مدت طولانی از میادین دور خواهد بود.

شاگردان گواردیولا باید ۴ آذر در یک بازی حساس در لیگ برتر انگلیسی به مصاف لیورپول بروند و سه روز بعد در تاریخ ۷ آذر در لیگ قهرمانان اروپا با «لایپزیک» دیدار کند.

کد خبر 5941688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha